25. edinstvena Škisova

Moški vlečejo vrt, zraven navija občinstvo

Zelenica na Kardeljevi ploščadi v Ljubljani je 5. maja postala prostor edinstvenih doživetij,
prostor 25. Škisove tržnice, ki je privabila kar 28 tisoč mladih, ki so uživali v pestrem dnevnem dogajanju in večer zaključili ob melodijah najboljših glasbenih skupin. Prav tako pa se je začel razpis za dodelitev nepovratne denarne pomoči študentom, ki izpolnjujejo pogoje in merila ter se prijavijo nanj do najkasneje 30. 6. 2022.

Pred natanko 25 leti se je na Zvezi ŠKIS utrnila ideja o tržnici. O prostoru, kjer bi se zbrali vsi mladi, vsi študentski klubi, branili svoje barve, zavijali po svoje, pripravljali svoje kulinarične dobrote in ustvarjali spomine. In v 25 letih je Škisova tržnica postala prostor edinstvenih trenutkov in doživetij.

Škisova tržnica je tradicionalna prireditev, ki jo organizira Zveza študentskih klubov Slovenije (Zveze ŠKIS) skupaj s študentskimi klubi, mladinskimi organizacijami in študenti. Prepletanje slovenske in mednarodne kulture in kulinarike obiskovalcu ponuja nepozabno doživetje čez celoten dan, zvečer pa se Škisova tržnica spremeni v prostor odlične glasbe in norih doživetij.

Oder in množica pred njim

Škisovo tržnico je letos obiskalo rekordnih 28 tisoč obiskovalcev, ki so lahko uživali v pestri ponudbi Tržnice. Čez dan so se lahko sprehodili med regijskimi otočki, ki so jih ustvarjali študentski klubi iz celotne Slovenije. Za vas so klubi pripravljali lokalne specialitete in pijačo ter predstavljali svoje lokalno okolje. Letos je po izboru komisije najboljšo stojnico pripravil Študentski klub Jesenice, na študentskih igrah pa je v vseh disciplinah prevladovala osrednja regija. Prav tako so jih v sklopu popoldanskega spremljevalnega programa zabavale mažorete, nagradne igre, vedno zabavna povezovalca programa in pestra ponudba na stojnicah 35 partnerjev Škisove tržnice. Obiskovalci so se lahko spočili v NLB Pay chill out kotičku, se osvežili s kozarcem Orakete, Redbullom ali Unionom Isotonic, nazdravili s prijatelji s kozarcem vina Radgonskih goric, se odpravili na otoček Študentske organizacije v Ljubljani, potešili lakoto pri Bureku Olimpija in se sprehodili skozi mednarodni otoček. Na VIPu je Vinska klet Metlika ponudila sprostitev s kozarcem vina rose, G3 Spirits pa je poskrbel za različen izbor okusnih koktejlov. Za tiste, ki so vozili, pa je za potešenje žeje poskrbel Fructal. Partnerji Nord, Collegium in pa JBL so imeli na stojnicah tudi svoje DJe, ki so poskrbeli, da je obiskovalce nenehno spremljala glasba. Na prizorišču je bilo tudi kar nekaj atrakcij, kot sta zorbing in mehanski bik. Za boljše delovanje signala na prireditvi se lahko zahvalimo ponudniku telekomunikacijskih storitev Telekomu.

Na velikem in elektro odru Škisove tržnice 2022 se je predstavilo 12 nastopajočih. Za edinstven zaključek večera so na glavnem podru poskrbeli ViaEntropia, Smetnaki, Dare Acoustic, Zmelkoow, Vlado Kreslin in Mali bogovi, Mi2, Siddharta in Rock Partyzani. Na elektro odru so obiskovalci lahko uživali v ritmih Alexa Ranerro b2b Teo, Mayella, RotorMotor in Brtinzza.

Borut Pahor z dvignjenimi rokami pred mikrofonom

Škisova tržnica še vedno ostaja ena izmed največjih prireditev na prostem v Sloveniji in vsako leto stremi k temu, da se zmanjšajo odpadki in onesnaževanje okolja. Zato so letos skozi celotno prireditev za urejenost okolja skrbeli delavci, ki so sproti urejali prostor in opozarjali mlade, da odvržejo odpadke v smeti in pravilno ločujejo. Postavljenih je bilo 12 eko otočkov, po končani prireditvi pa je prostor Škisove tržnice in okolico čistilo več kot 70 profesionalnih delavcev.

Škisova pa ni samo EKO prireditev, ampak je prav tako dobrodelna. S Fundacijo Študentski tolar, študentskimi klubi in Zvezo ŠKIS smo zbrali kar 25.000 €, ki jih bomo namenili študentom v finančni stiski. Na razpis se lahko prijavite na tej povezavi. Posamezen študent lahko prejme denarno pomoč v višini 200 ali 300 €. Prijavite se lahko vsi študenti, ki izpolnjujete pogoje in merila tako, da predložite vlogo do vključno 30. 6. 2022.

Škisovo tržnico naredi edinstveno tudi mlada 15-članska ekipa študentov, ki je več kot pol leta delala dogodek, ki bi bil edinstven za vsakega obiskovalca. Pol leta priprav, več kot 50 ur sestankov, na več tisoče poslanih mailov, na tisoče telefonskih klicev, pogovorov, dokumentov in papirjev. Ekipa tehnika je postavila več kot 100 stojnic in več kot 3 kilometre ograj. Za šankom je obiskovalcem streglo več kot 150 natakarjev. Več kot 20 tisoč všečkov strani Škisove tržnice, več kot 4 tisoč komentarjev na objave na Facebooku in več kot 20 tisoč nasmejanih obrazov je poplačalo vsak trud in vsak korak, ki ga je naredila ekipa Škisove tržnice.

Obiskovalci se bodo letošnje Škisove najverjetneje spominjali po novih edinstvenih doživetij, ki jih je prinesla. Škisova tržnica tako zaključuje že 25. poglavje svoje zgodbe, obiskovalce pa že zdaj vabi, naj rezervirajo »tisti četrtek v maju« naslednje leto. Nenapisano pravilo namreč pravi, da nisi pravi študent, če vsaj enkrat v svojem študentskem življenju ne obiščeš Škisove tržnice.

Prazna profilna slika

Marketing

Prejšnji članekRazpis za pripravnike na področju znanosti
Naslednji članekNajboljši filmi o konjih
Prazna profilna slika

Marketing

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.