Življenje se je v času epidemije z ulic preselilo na splet. Obiskanost medijev dosega tudi od 20 do 30 % višjo obiskanost. MOSS zato verjame, da je sedaj pravi čas, da izkoristimo to pozitivno sporočilo, visok doseg in poženemo gospodarstvo še v večji meri tudi preko spleta, ter s tem prispevamo k omilitvi posledic trenutne situacije. Z oglaševanjem na slovenskih spletnih medijih podjetja lahko lažje dosežejo svoje ciljne skupine, ob tem pa dobijo realne podatke o dosegu, podprejo lokalne založnike in vsebine ter prispevajo k ohranitvi delovnih mest in obsega gospodarstva.
Ker smo vsi »online«
V marcu se je obiskanost medijev, v sklopu raziskave MOSS, povečala za 20 %. Posledica iniciative #ostanidoma je povečala kakovost in frekvenco obiska slovenskih uporabnikov.
Ker je posel »online«
Ker smo večinoma doma, Slovenci pospešeno uporabljamo storitve, opravljamo nakupe in prebiramo vsebine na spletu.
Ker je potrebno komunicirati
Osnova današnjega marketinga je kontinuirana komunikacija z uporabniki. Ti so sedaj prisotni na spletu bolj kot kadarkoli prej, storitveno komuniciranje pa v interaktivnem okolju najde zanesljivega partnerja.
Ker boš dobil realne podatke
MOSS z izdelano metodologijo in nadzorom vseh vključenih partnerjev skrbi za realne in neodvisne podatke, na podlagi katerih lahko kakovostno izvedeš svoje digitalne projekte.
Ker je potrebno podpreti lokalno gospodarstvo
S svojo investicijo lahko dosežeš veliko ljudi, hkrati pa podpreš lokalne vsebine, ustvarjaš delovna mesta ter pospešuješ gospodarstvo, ob katerem bomo vsi v prihodnje lažje živeli. #stopimoskupaj
Novinar