Finsko podjetje Wolt je tik pred veliko spremembo, saj je ameriško podjetje DoorDash kupilo omenjeno podjetje. Wolt je v Sloveniji poznan kot dostavna služba hrane oziroma živil. Po tem, ko je bila eHrana kupljena s strani španskega podjetja Glovo, je ista usoda doletela tudi Wolt. Cena nakupa podjetja, ki je razširjeno že na triindvajsetih trgih Evrope, znaša 7 milijard evrov.
Wolt je nov del podjetja DoorDash
Sam nakup podjetja je precej zanimiva situacija. Wolt oziroma njegovi lastniki so delnice prodali za delež lastništva v podjetju DoorDash. Tako bo predsednik uprave Wolta z naslednjim letom postal prvi mož DoorDash International. Slednji je tudi soustanovitelj Wolta, ki se je v zadnjih letih razširil na triindvajset evropskih trgov, med drugim tudi na slovenskega, kjer je postal glavna konkurenca takratni eHrani oziroma današnjemu Glovu. Spomnimo, da je Glovo enako storil tudi na preostalih balkanskih državah, kjer je kupil tamkajšnje dostavne službe.
Sprememb naj ne bi bilo, v logotipu naj bi bil dodan le znak DoorDasha, saj ne želijo spreminjati prepoznavnosti znamke. Delita si finančne izgube, ki jih štejemo v desetinah milijonov. Wolt je lansko leto zabeležil skoraj petdeset milijonov izgube, DoorDash pa skoraj pol milijarde. Da je vse skupaj še toliko bolj zanimivo, sta ti izgubi podjetji doleteli v letu, ko je skoraj celotna industrija slonela na dostavi hrane in drugih živil. A bolj kot za to, gre za slabo poslovanje takih podjetij po celem svetu.
Sprememba in težave za dostavljalce?
Ali bo šlo za kakršne koli spremembe pri dostavljanju ali zaposlovanju? Najverjetneje ne, če gre verjeti izjavam lastnikov, tako starih kot novih. Zna se zgoditi le to, kar se je zgodilo dostavljalcem eHrane, ki zdaj vozijo za Glovo. Prav tako naj ne bi prišlo do bolj očitnih sprememb v načinu dostave ter aplikaciji za naročanje.
Urednik portala Student.si