Včerajšnji izpad družbenih omrežij

Verjetno si tudi ti včeraj čez cel dan nekoliko živčno osveževal Facebook, posodabljal Messenger in Instagram, ali pa nemirno iskal boljšo internetno povezavo. Sreda je bila precej naporna na Facebooku in njegovih treh platformah – Instagramu, Whatsappu in Messengerju.

Vsi smo bili namreč prikrajšani za možnost pošiljanja in gledanja poslanih fotk, nemogoče pa je bilo tudi objavljati in odpirati slikovno vsebino na feedih ter storyjih.

Nezmožnost nalaganja vsebine na družbenih omrežjih.
Taka je bila včerajšnja situacija na družbenih omrežjih.

Kaj in kje se je zgodilo?

Včerajšnje težave so se pojavljale po celem svetu, še najbolj pa smo jih občutili v nekaterih delih Evrope, Združenih držav in Južne Afrike. Težave so se pričele včeraj okrog 7. ure zjutraj, reševali pa so jih kar do današnjega jutra.

Komentar Facebooka na včerajšne težave.

Facebook, Instagram in Whatsapp so tri na prvi pogled povsem različne platforme, ki pa naj bi v ozadju imele podobno arhitekturo. To je tudi razlog za pogoste napake, ki se pojavljajo na vseh treh platformah hkrati. Facebook naj bi poenotil tudi sistem sporočil v vseh treh platformah. Seveda ta povezanost ni nujen vzrok težav, je pa vzrok tega, da ob nastanku težav trpijo vsa tri omrežja.

Facebook je tudi hitro podal komentar na obstoječe težave: »Med našo rutino vzdrževalskih operacij smo sprožili napako, ki nekaterim ljudem onemogoča gledanje in objavljanje fotografij in videoposnetkov. Trudimo se, da bomo težave rešili v najkrajšem možnem času.« In so jih tudi rešili, v pičlih 24-ih urah.

Ob vsem tem se mi zdi zanimivo predvsem to, kako se ne zavedamo naše pogostosti uporabe družbenih omrežij, ampak to opazimo šele, ko nekaj ne deluje tako, kot bi bilo treba. Upam, da ste včerajšnji izpad izkoristili za pavzo in se odmaknili iz virtualnega sveta v realnost. Vsaj za en dan.

via GIPHY

 

VIRMashable
Prejšnji članekPošlji fotografijo in zadani 10.000 € v Huawei InFocus tekmovanju
Naslednji članekImaš prav: Začela se je kampanja o pravicah mladih potrošnikov

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.