Po napetosti v Združenih državah Amerike po smrti Georgea Floyda pod koleni policista, so protestniki prejeli podporo tudi od svetovno znanih blagovnih znamk. Številne korporacije so se uskladila z gibanjem: »Black Lives Matter«.
Netflix je v soboto tvitnil podporo.
To be silent is to be complicit.
Black lives matter.We have a platform, and we have a duty to our Black members, employees, creators and talent to speak up.
— Netflix (@netflix) May 30, 2020
Ameriški oglasi se pogosto izogibajo reševanju političnih vprašanj, novicam o nasilju, drogah in v zadnjem času tudi pandemiji koronavirusa. Toda po Floydovi smrti se je veliko podjetij začelo zavzemati za javna stališča glede rasizma in policijskega nasilja.
Pri Twitterju so spremenili svojo sliko profila. Modrega ptiča so spremenili v črnega.
Mark Mason, glavni finančni direktor Citigroupa, je na spletni strani družbe napisal sporočilo za javnost. Ponovil je zadnje besede Georgea Floyda, ko mu je policist klečal na vratu: »Ne morem dihati.«
Oglaševalska agencija 72andSunny je na Instagramu zapisala, da morajo belopolti ljudje začeti nositi breme boja proti rasizmu.
Reebok je v sporočilu »črnski skupnosti« dejal, da stoji solidarno s skupnostjo, in svojim sledilcem na družbenih medijih napisal: Ne prosimo vas, da kupite naše čevlje. Prosimo vas, da se sprehodite v čevljih nekoga drugega.
To the black community:
We see you.
We stand in solidarity with you.
This can no longer be the status quo. pic.twitter.com/LpE7HHp3qU— Reebok (@Reebok) May 30, 2020
Prvega junija je Change.org promoviral svojo največjo peticijo doslej. Na taksi oglasih in panojih v New Yorku in panojih v Minneapolisu je pisalo – »Justice for George Floyd«.
Blagovne znamke WarnerMedia, vključno z HBO, TBS in na novo predstavljenim HBO Max, so svoja imena na Twitterju spremenili v #BlackLivesMatter in citirali temnopoltega Jamesa Baldwina.
“Neither love nor terror makes one blind: indifference makes one blind.” — James Baldwin
We stand with our Black colleagues, employees, fans, actors, storytellers — and all affected by senseless violence. #BlackLivesMatter
— #BlackLivesMatter (@HBO) May 31, 2020
Podporo so prav tako pokazali tudi Nordstrom, Ben & Jerry in TikTok. YouTube je obljubil, da bo za pobude socialne pravičnosti porabil milijon dolarjev, vendar se je hitro soočil s kritikami, da so bila njegova prizadevanja za ublažitev rasistične vsebine v preteklosti šibke.
We stand in solidarity against racism and violence. When members of our community hurt, we all hurt. We’re pledging $1M in support of efforts to address social injustice.
— YouTube (@YouTube) May 30, 2020
Target, ki ima sedež v Minneapolisu in ga je prejšnji teden prizadela tatvina v tamkajšnji trgovini, je v objavi na Twitterju prav tako izrazil podporo.
“We are a community in pain. That pain is not unique to the Twin Cities—it extends across America. And as a team we’ve vowed to face pain with purpose.” Read a note from Target CEO Brian Cornell: https://t.co/ZLzfPxj2DP. pic.twitter.com/hjGLSRW1qi
— Target News (@TargetNews) May 29, 2020
Starbucks, ki je v letu 2018 v trgovini aretiral dva temnopolta, je v soboto objavil javno pismo, v katerem je spodbudil pogumne pogovore.
Nike je v petek objavil nov oglas, ki sta ga delila tudi Adidas in Converse. »Za spremembo ne naredi in ne pretvarjaj se, da v Ameriki ni težav,« se je glasilo njihovo sporočilo.
Together is how we move forward.
Together is how we make change. https://t.co/U1nmvMhxB2— adidas (at ?) (@adidas) May 30, 2020
Tudi eden najboljših košarkarjev na svetu, LeBron James, se je oglasil na Twitterju z vprašanjem, zakaj Amerika nima rada tudi njih.
Why Doesn’t America Love US!!!!!????TOO. ????♂️??♂️ #HeadHighandStayStrong???? #WeAllWeGot✊??
— LeBron James (@KingJames) May 31, 2020
Novinar