Svetovne korporacije v en glas: »Black Lives Matter«

Po napetosti v Združenih državah Amerike po smrti Georgea Floyda pod koleni policista, so protestniki prejeli podporo tudi od svetovno znanih blagovnih znamk. Številne korporacije so se uskladila z gibanjem: »Black Lives Matter«.

Netflix je v soboto tvitnil podporo.

 

Ameriški oglasi se pogosto izogibajo reševanju političnih vprašanj, novicam o nasilju, drogah in v zadnjem času tudi pandemiji koronavirusa. Toda po Floydovi smrti se je veliko podjetij začelo zavzemati za javna stališča glede rasizma in policijskega nasilja.

Črn ptič
Nova Twitter slika profila.

Pri Twitterju so spremenili svojo sliko profila. Modrega ptiča so spremenili v črnega.

Mark Mason, glavni finančni direktor Citigroupa, je na spletni strani družbe napisal sporočilo za javnost. Ponovil je zadnje besede Georgea Floyda, ko mu je policist klečal na vratu: »Ne morem dihati.«

Oglaševalska agencija 72andSunny je na Instagramu zapisala, da morajo belopolti ljudje začeti nositi breme boja proti rasizmu.

Reebok je v sporočilu »črnski skupnosti« dejal, da stoji solidarno s skupnostjo, in svojim sledilcem na družbenih medijih napisal: Ne prosimo vas, da kupite naše čevlje. Prosimo vas, da se sprehodite v čevljih nekoga drugega.

 

Prvega junija je Change.org promoviral svojo največjo peticijo doslej. Na taksi oglasih in panojih v New Yorku in panojih v Minneapolisu je pisalo – »Justice for George Floyd«.

Blagovne znamke WarnerMedia, vključno z HBO, TBS in na novo predstavljenim HBO Max, so svoja imena na Twitterju spremenili v #BlackLivesMatter in citirali temnopoltega Jamesa Baldwina.

 

Podporo so prav tako pokazali tudi Nordstrom, Ben & Jerry in TikTok. YouTube je obljubil, da bo za pobude socialne pravičnosti porabil milijon dolarjev, vendar se je hitro soočil s kritikami, da so bila njegova prizadevanja za ublažitev rasistične vsebine v preteklosti šibke.

 

Target, ki ima sedež v Minneapolisu in ga je prejšnji teden prizadela tatvina v tamkajšnji trgovini, je v objavi na Twitterju prav tako izrazil podporo.

Starbucks, ki je v letu 2018 v trgovini aretiral dva temnopolta, je v soboto objavil javno pismo, v katerem je spodbudil pogumne pogovore.

Nike je v petek objavil nov oglas, ki sta ga delila tudi Adidas in Converse. »Za spremembo ne naredi in ne pretvarjaj se, da v Ameriki ni težav,« se je glasilo njihovo sporočilo.

Tudi eden najboljših košarkarjev na svetu, LeBron James, se je oglasil na Twitterju z vprašanjem, zakaj Amerika nima rada tudi njih.

VIRThe New York Times
Prejšnji članekZakaj je med vadbo priporočljivo poslušati glasbo?
Naslednji članekKakšen računalnik rabim za grafični dizajn?

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.