Naj te naslov ne šokira preveč in vsebina ne razočara. Zdravstveni inšpektorat RS namreč obvešča potrošnike o ponovno zavajajočem oglaševanju prehranskih dopolnil. Tokrat so se zavajanja pojavila pri prehranskemu dopolnilu Uromexil forte, ki je namenjen obnavljanju potence oziroma zdravljenju impotence. Pri tem je uporabljena slika infektologinje dr. Bojane Beović.
Prevaranti z neregistriranim zdravilom in sliko Beovićeve
Že zdravniška zbornica je opozorila na to, da zdravilo Uromexil Forte ne obstaja. »Po družbenih omrežjih se širi lažna informacija o »posebnem zdravilu Uromexil Forte«, ki lahko »moške reši vseh težav z erekcijo, ki bi jih povzročali luteinizirajoči in folikle stimulirajoči hormoni, ki jih proizvaja hipofiza.« Opozarjamo, da takšno zdravilo s tem imenom in takšnim delovanjem ne obstaja in ni registrirano kot zdravilo,« so zapisali v svoji objavi na spletni strani.
Za promocijo in prodajo prehranskega dopolnila se uporablja ukradena identiteta infektologinje dr. Bojane Beović. Objava se širi po spletu in družbenih omrežjih.
Zdravstveni inšpektorat in zdravniška zbornica potrošnike opozarjata, naj ne nasedajo tovrstnim prevaram in naj pred nakupom preko spleta vedno preverijo podatke ponudnika.
Pazljivo pri kupovanju preko spleta
Prodajanje preko spleta je pogosto trik goljufov, ki se poslužujejo določenih taktik. Najpogosteje so to:
- podatki o ponudniku niso razkriti (naziv in naslov podjetja, davčna številka…), če pa so razkriti, so to največkrat podatki o neobstoječih podjetjih v oddaljenih tretjih oziroma eksotičnih državah,
- naročanje izdelka poteka preko vpisa telefonske številke v spletni obrazec, na katero nato stranko pokliče ponudnik, ki pridobi vse podatke za dostavo paketa,
- besedilo predstavitve izdelka je lahko zapisano v slabi slovenščini z več slovničnimi napakami,
- za izdelek se ponujajo veliki popusti (tudi do 50 % in več), ki veljajo samo še do konca dneva obiska spletne strani,
- za promocijo izdelka se uporabijo ukradene fotografije znanih osebnosti, ki ne sodelujejo pri promociji prehranskih dopolnil,
- pri promociji izdelkov se uporabljajo lažni zdravstveni certifikati, strokovna mnenja, omenjajo se razni neobstoječi državni programi, projekti oziroma promocije zdravstvenih ustanov in drugih državnih organov, ki se ne uporabljajo pri prodaji oz. promociji prehranskih dopolnil.
Urednik portala Student.si