Milenijci uničujejo vse, kar je pred njimi. Generacija, ki ne ve, kaj naj sama s seboj, se je več kot očitno spravila na vse mogoče industrije. A nekako ne gre in ne gre uničiti vsakdana obupnih politikov, uničevanja planeta in tako naprej. Vsekakor je zanimivo, kaj točno je uničila generacija Milenijcev, za katero mnogi še zdaj ne vedo katera leta so všteta vanjo.
Uničena industrija hišnih zvoncev
Milenijci naj bi namesto hišnih zvoncev preprosto uporabljali telefone. Kratek SMS, ki nam pove, da je nekdo pred vrati, je nadomestil klasičen zvonec. Pri Doorbells International so tako zabeležili 600 % padec prodaje zvoncev v zadnjih 5 letih. S takim nadaljevanjem pričakujejo zaključek proizvodnje v naslednjih 3 letih.
Uničena industrija majoneze
Sodeč po Euromonitor je prodaja majoneze v zadnjih 10 letih padla za skoraj 8 odstotkov. Krivi se seveda milenijce, ker so postali tista skupina, ki je največja in predstavlja največjo prodajno tarčo. Problem lahko tiči v preveliki preprostosti majoneze, ki je samo bela in ni dovolj zanimiva. Drugi del so sestavine, predvsem jajca, ki niso po godu starostni skupini.
Uničena proizvodnja piva
Že leta 2017 so nas opozorili na 1 % padec prodaje piva in nismo bili pozorni. Številke se niso spremenile, a skoraj zagotovo so bili tudi milenijci za tem. Vsekakor je tu več pogledov na to. Evropsko pivo je nepremaknjeno in kvečjemu beleži rast prodaje, če govorimo o ameriški brozgi, je odločitev logična in se zato ne krivi kupcev, ampak proizvajalce.
Uničena prodaja diamantov
Medtem ko naj bi trgovine kot so Tiffanys in De Beers zabeležile skoraj 10 % padce v prodaji, moramo pogledati stvar iz druge perspektive. V 50. letih prejšnjega stoletja so se v povprečju poročali z 22. leti, zdaj je številka narasla na 30. To pomeni, da ne kupujemo manj diamantov, ampak z nakupom samo odlašamo. Twit izpred nekaj let je omenil, da v diamantu ne moreš živeti ali ga pojesti. Rekel bi, da ima prav.
Uničena proizvodnja kosmičev
V to štejemo vse kosmiče, tudi Nesquik, Chocapic in ostale verzije zajtrkov. Od leta 2010 je prodaja kosmičev padla za kar 17 %. Obstajajo nekateri, ki pravijo, da so kosmiči preslabi in da za njih potrebuješ preveč časa. No za ciljno skupino, ki močno trdi, da je zajtrk najpomembnejši obrok dneva, je to zelo grdo. Kosmiči se morajo vrniti.
Urednik portala Student.si
Pri pivu me tvoj predsoedek “a skoraj zagotovo so bili tudi milenijci za tem”, precej negativno preseneča, saj ne odraža dejstev, vendar tvoje prepričanje.