Kako postati influencer

Če si sit službe ali pa študentskega dela, je sedaj odličen čas, da spremeniš kariero in postaneš influencer.

Kaj sploh je influencer?

Influencer je medijska osebnost z velikim številom zvestih sledilcev, s katerimi se pogosto pogovarja. Sledilcem influencerji postanejo vzorniki in sledijo njihovim priporočilom.

Zakaj influencerji lahko tako vplivajo?

Z dostopnostjo socialnih omrežij influencerji lahko vzpostavijo osebno povezavo s sledilci. Za razliko od tradicionalnih zvezdnikov, katerih življenja so bolj skrivnostna, so življenja influencerjev izredno odprta, s sledilci delijo vse. Ti jim zato zaupajo, kupujejo njihove izdelke in uporabljajo promocijske kode.

Kako postati influencer?

Izberi nišo

Izberi nekaj, kar te zanima, v čemer boš užival in o čemer veliko veš. O tem se bo vrtela cela tvoja znamka, zato ti mora biti tema zares domača. Mogoče rad kuhaš, potuješ, ustvarjaš doma ali pa se ukvarjaš s kvačkanjem? Izberi si en ali dva interesa. Bodi pozoren, da jih ne izbereš preveč, saj to vodi v zmedo.

Optimiziraj socialna omrežja

Izberi le par socialnih omrežij, za katera misliš, da najbolj ustrezajo tvoji vsebini, potem pa jih optimiziraj. Spremeni svoj račun v poslovni račun, ki ponuja več možnosti in statistike, ustvari zanimiv opis in izberi dobro sliko, saj je ta pogosto tista, po kateri te sledilci prepoznajo.

Razumi svoje občinstvo

Poslovni račun ti lahko pokaže tudi, katere skupine gledajo tvojo vsebino (glede na starost, spol, zanimanja). To ti da moč, da svojo vsebino še bolj usmeriš v določeno skupino, ki že uživa v tvojih vsebinah in si ustvariš zvesto bazo sledilcev.

Objavljaj relevantno vsebino

Sedaj, ko razumeš svoje občinstvo, je čas, da objavljaš stvari, ki so zanimive in tvoje sledilce nekaj naučijo. To, da sledilci poslušajo in upoštevajo tvoja mnenja, je najpomembnejša zahteva za uspeh.

 

Bodi stalen in dosleden

Ko ugotoviš, kakšno vsebino boš objavljal, je čas, da ugotoviš, kdaj jo boš objavljal. Večina algoritmov socialnih omrežij da prednost računom, ki objavljajo redno. Odloči se, kolikokrat tedensko boš objavljal in razišči optimalne čase objavljanja za največji odziv.

Pogovarjaj se sledilci

Tvoje objave bodo dobivale lajke in komentarje. Teh ne ignoriraj, saj so izredno pomembni. Ne le lajkati komentarjev, odgovori in postavljaj vprašanja. Le s tem se lahko zares povežeš s sledilci, že postavljanje vprašanj v opisu objave je odličen način za več interakcije.

Poveži se z znamkami

Za zaslužek influencerja so pomembne znamke. V opis lahko daš svoje podatke, da znamke lahko s tabo stopijo v stik, a lahko narediš še več. Če se znamka zdi relevantna tvoji platformi, lahko z njo stopiš v stik, predstaviš sebe in jim ponudiš sodelovanje, ki bo v korist obema. Če imaš težave, se poveži z drugimi influencerji in jih povprašaj za nasvete.

VIRInfluencer Marketing Hub
Prejšnji članekYoutube: Temna plat
Naslednji članekTudi umetniki so se spomnili na Georgea Floyda

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.