Instagram, eno najpopularnejših družbenih omrežij na svetu, testira nekaj novega. Dejstvo je, da družbena omrežja kot taka – predvsem pa Instagram – slabo vplivajo na našo samopodobo in samozavest, vse več pa je celo poročanj, da slabo vplivajo na naše duševno zdravje. Se sprašuješ zakaj? Zato, ker smo ljudje vse bolj obremenjeni s tem, kako izgledajo ali živijo Instagram zvezde ali na sploh ljudje okoli nas, čeprav so ta pričakovanja velikokrat nerealna.
Pri Instagramu so se zato odločili narediti korak v smeri tega, da se zmanjša pritisk na vse, ki objavljajo vsebine na tem družbenem omrežju. Testirajo namreč novo lastnost, pri kateri število všečkov ne bi bilo vidno. Natančneje, prikazalo naj bi se le eno ime nekoga (najverjetneje skupnega sledilca), ki je objavljeno vsebino všečkal, poleg pa bi se izpisalo »in ostali«. Na slednje ne bomo mogli klikniti in preveriti, kdo je vsebino všečkal (kot je to možno sedaj), ampak bo imel dostop do tega le tisti, ki je vsebino objavil. Raziskovalka Jane Manchun Wong je na Twitterju objavila, kako bi to izgledalo.
»Na tak način bi se uporabniki omrežja lahko osredotočili na vsebino, ki je objavljena in ne na števila všečkov, ki jih je dobila«, pravijo pri Instagramu.
Trenutno je nova lastnost še v fazi testiranja in odzivi so seveda mešani. Nekateri v tem vidijo odličen preskok k izboljšanju samopodobe ranljivih uporabnikov, spet drugim – povečini influencerjem oziroma vplivnežem – pa bo to otežilo delovanje oziroma bodo težje pokazali svoj vpliv.
Kaj meniš ti, je omenjena sprememba dobra ali slaba? Bi bilo kaj takega dobro uporabiti tudi pri drugih spletnih portalih? Povej nam v komentarju!
Novinarka in urednica revije Dijak 2019