Podjetje Coca-Cola je svojim zaposlenim na seminarju svetovala, naj bodo manj beli. Fotografije predstavitve, ki je bila osrednji del seminarja, so takoj po objavi dvignile nemalo prahu. Seminar o rasni diskriminaciji in rasizmu je vseboval tudi napotke o tem kako biti manj bel (try to be less white). V odzivu za javnost je sicer gigant pijač povedal, da ta seminar ni del urjenja zaposlenih.
»Bodite manj beli«
Na Twitterju je eden izmed zaposlenih v podjetju Coca-Cola delil fotografije s seminarja zaposlenih. Če smo bolj natančni, je delil fotografije predstavitve na seminarju. Največ pozornosti pa so prejele fotografije z nasveti o tem, »kako postati manj bel« kot del bitke proti rasni diskriminaciji.
»Bodi manj aroganten, bodi manj prepričan, bodi manj zaščitniški, bodi bolj skromen, verjemi, poskusi z apatijo in poskusu z belo solidarnostjo,« je samo nekaj nasvetov s seminarja. Poleg teh nasvetov pa morajo, sodeč po predstavitvi, »razumeti kaj pomeni biti bel oziroma biti rasist.« Fotografije pokažejo še nekaj statistike, ki pravi, da so belci v ZDA socializirani tako, da se zavedajo svoje premoči. Ponudi pa tudi ugotovitev raziskave, ki pravi, da se začnejo otroci do četrtega leta že zavedati, da je bolje biti bel.
Podjetje Coca-Cola je v svoji izjavi za javnost zanikalo, da je to del njihovega seminarja. »Naše urjenje Boljši skupaj (Better Together) je del učnega načrta, ki pomaga pri ustvarjanju vključujočega delovnega prostora.« Povedali so, da je seminar javno dostopen na portalu LinedIn in vključuje vrsto tematik, med njimi raznolikost, enotnost in vključevanje. »Še naprej bomo poslušali naše zaposlene, da bodo naši seminarji, kar se da primerni,« so še povedali.
Urednik portala Student.si