Ameriška komisija za varnost potrošniških izdelkov (US Consumer Product Safety Commission) je začela z uporabo memov na Twitterju, s katerimi svoje sledilce opozarja in jim daje uporabne ter hkrati zanimive nasvete.
Komisija svoja sporočila predstavlja na drugačen način
Ameriška komisija za varnost potrošniških izdelkov varuje javnost pred nerazumnimi tveganji resnih poškodb ali smrti zaradi več tisoč vrst potrošniških izdelkov, ki so v njeni pristojnosti, vključno z izdelki, ki predstavljajo požarno, električno, kemično ali mehansko nevarnost ali lahko poškodujejo otroke.
Na družbenem omrežju Twitter omenjena komisija objavlja vrsto memov. Eden od tvitov opozarja sledilce, kako rezati avokado, brez da bi se poškodovali.
Relevant again. https://t.co/5N4cCyNwOV
— US Consumer Product Safety Commission (@USCPSC) October 7, 2022
Drug meme je na temo ogljikovega monoksida. Sledilce poziva, naj imajo doma alarm, ki opozori, da je v prostoru preveč ogljikovega monoksida.
Tretji meme opozarja na varnost. Vredno je postaviti lestev.
Še eden od mnogih memov.
Nedvomno je Ameriška komisija za varnost potrošniških izdelkov stopila izven okvirja in izbrala zanimiv pristop posredovanja sporočil.
Novinar