Bodite ODLIČNI pri DOSEGANJU zastavljenih CILJEV
Presezite lastne omejitve in prepričanja, ki vas ovirajo do odličnosti in uspešnosti pri doseganju zastavljenih ciljev s pomočjo novih dognanj nevroznanosti Vsakdo od nas ima [...]
Zmanjšajte PERFEKCIONIZEM, zvišajte PRODUKTIVNOST
Spoznajte razloge, zakaj nekdo svoje delo opravlja odlično, vendar je količina opravljenega dela premajhna Res je, da se načini dela spreminjajo in da se od [...]
[NOVO] Učinkovita komunikacija s težavnimi strankami oz. sogovorniki
Sodobni pristopi k reševanju konfliktov Delo s strankami je že samo po sebi pogosto naporno, kljub temu, da je večina strank prijaznih, uvidevnih in potrpežljivih. [...]
V praksi učinkovit »TIME MANAGEMENT« – uspešno dosezite zastavljene cilje
Naj vam 24 ur, 1440 minut ali 86.400 sekund na dan prinese lastno izpolnitev tako na poslovnem, kot tudi na osebnem področju. Imate občutek, da [...]
Priprava projekta - osnova za učinkovito izvedbo in uspeh projekta
Izdelajte plan svojega projekta pod mentorstvom izkušenega projektnega managerja Izkušeni projektni managerji vedo povedati, da je »dobra priprava že polovico opravljenega dela«. Praksa je pokazala, [...]
Tehnike aktivnega POSLUŠANJA za odlično komunikacijo in višjo inovativnost
Odkrijte skrivnost odličnih odnosov in preprečevanja konfliktov s tehnikami aktivnega poslušanja in prepoznavanjem govorice telesa Večina ljudi meni, da je v poslušanju dobra in da [...]
STORYTELLING – delavnica za ustvarjanje prepričljivih in uporabnih zgodb
Ali dobra zgodba res odpira vsaka vrata, vsako srce …?! Zgodbe pripovedujemo ves čas, to je nekaj povsem naravnega in se začne že od malih [...]
Učinkovita kombinacija agilnih, »vitkih« in »klasičnih« metod projektnega managementa
Preizkušeno v dinamičnem in razvijajočem se poslovnem okolju za ustvarjanje dodane vrednosti Vodenje projektov v dinamičnem in razvijajočem se poslovnem okolju zahteva uporabo ustreznih metod [...]
Upravljanje celovite izkušnje stranke (CX - Customer Experience) - kako zagotoviti odlične izkušnje
Razvoj in implementacija celovite izkušnje stranke Usmerjenost v stranko in upravljanje izkušnje stranke (CX) pomeni spremembo perspektive s katero gledamo na posel. Iz usmerjenosti vase [...]
Konstruktiven FEEDBACK – kako ga podati in sprejeti?!
POHVALA ali KRITIKA kot učinkovito orodje za IZBOLJŠAVE in spodbuda k NAPREDKU Ni pomembno kaj mi govorimo, vse kar šteje je, kaj si ljudje predstavljajo [...]
Projektna pisarna in zagotavljanje uspešnosti projektov v podjetjih in organizacijah
Projektna pisarna kot center odličnosti projektnega dela, v službi vodstva in projektnih vodij in managerjev Uspeh projekta ni odvisen le od sposobnosti managerja projekta in [...]