PR svetovalnica žanje prve uspehe

Študentska sekcija Slovenskega društva za odnose z javnostmi (ŠS PRSS) si je to pomlad zadala nalogo – študente in druge mlade poučiti o stroki odnosov z javnostmi. Z raziskavo so namreč ugotovili, da mnogo mladih sploh ne ve, kaj piar je, ali pa ima o njem slabo mnenje. Tako je nastal PRUF!, obsežen projekt, v okviru katerega ŠS PRSS med drugim izvaja PR svetovalnico – brezplačno svetovanje študentskim društvom in nevladnim organizacijam. Trenutno prijazno pomagajo Društvu študentov psihoterapije Slovenije, Društvu mladih v turizmu in projektu Kako si? Društva študentov psihologije Slovenije. Ker pa se držijo načela »Work hard, play harder!«, so z julijem pograbili kopalke in pobegnili na morje, PR svetovalnica pa bo do jeseni mirovala.

 

Pa je PR svetovalnica uspela? 10 x JA!

 

  1. 1.     Vsa tri društva imajo nove ali pa na novo zagnane Facebook strani, oblikovano strategijo komunikacije in že kar nekaj novih všečkov.
  2. 2.     Kako si? po novem tudi čivka na Twitterju.
  3. 3.     DŠPTS je organiziral diskusijo z Miho Mazzinijem o mentaliteti Slovencev, ŠS PRSS pa jim je pri tem pomagal razširiti zbirko kontaktov za promocijo.
  4. 4.     DŠPTS in Kako si? imata osvežene spletne strani, Društvu mladih v turizmu pa so piarovci pomagali pri njeni vzpostavitvi.
  5. 5.     Študentje psihoterapije so posneli zabavne filmčke, v katerih so naključne mimoidoče spraševali o psihoterapiji.
  6. 6.     Pripravljajo pa tudi PR novico o psihoterapiji in sprejetju študija v Sloveniji.
  7. 7.     Organizatorji projekta Kako si? so pomoč piarovcev potrebovali tudi pri izbiri ambasadorjev projekta, zbiranju ponudb za promocijski material in pri snemanju promocijskega filmčka.
  8. 8.     Seveda dober projekt potrebuje tudi dobro grafično podobo – študentje psihologije in odnosov z javnostmi pridno snujejo izgled promocijskega materiala.
  9. 9.     Prav tako pa ne gre brez medijske podpore, zato skupaj oblikujejo adremo medijskih sponzorstev.
  10. 10.  Društvo mladih v turizmu je v okviru PR svetovalnice oblikovalo jasno strategijo pridobivanja novih članov in ozaveščanja stroke o obstoju društva.

 

Pod črto? Odnosi z javnostmi so ključnega pomena za vsako organizacijo!

 

PRUF! pa ima na zalogi še več presenečenj: oktobra nas ne čaka samo faks, pač pa tudi nekaj bolj zabavnega – mocumentary o piarovcih! Naj vam prišepnemo, da je scenarij že skoraj dokončan, sicer pa – stay tuned!

 

Več na: http://www.pruf.si

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.