Končal se je 22. Sof

Na 22. Slovenskem oglaševalskem festivalu je Agencija leta postala agencija Pristop, znamka leta pa znamka Orto.

Danes zvečer se je v Portorožu s slavnostno podelitvijo nagrad najboljšim kreativnim delom in projektom minulega leta zaključil 22. Slovenski oglaševalski festival, ki ga je v treh dneh obiskalo okoli 900 udeležencev. Agencije, produkcijske hiše in oglaševalci so v tekmovalni del letošnjega festivala skupno prijavili 432 del, kar je 11 odstotkov več kot lansko leto. Naziv Agencija leta je osvojila agencija Pristop, naziv Znamka leta pa znamka Orto.

 

Vsebinska rdeča nit letošnjega festivala je bil – navdih. »V zaostrenih tržnih razmerah potrebujemo pozitivno energijo, navdih in dodatni elan, kar nam bo pomagalo na poti do uspeha. Brez navdiha ni uspešnih komunikacijskih in marketinških kampanj ter rezultatov, s katerimi merimo svoj strokovni uspeh,” poudarja Darja Zajc, predsednica 22. SOF-a in direktorica marketinga na Pro Plus.

 

Velike nagrade za najboljša dela v posameznih skupinah so prejela naslednja dela:

–      v skupini Film tv oglas Peljite internet na sprehod (oglaševalec: Telekom Slovenije, agencija Publicis),

–      v skupini Tiskani oglasi oglasa Sumo borec in Bik (oglaševalec: Petrol, agencija Pristop),

–      v skupini Zunanje oglaševanje oglas Bliskomat (oglaševalec: Simobil, agencija Sonce.net),

–      v skupini Neposredno trženje Lingva Franka – vizitka (oglaševalec: Lingva Franka, agencija VBG),

–      v skupini Korporativna oglasna sredstva Dimension Two (oglaševalec: Dimension Two, agencija VBG),

–      v skupini Digitalno komuniciranje Rimaj z Zlatkom (oglaševalec: Nova KBM, agencije Pristop),

–      v skupini Radijski oglasi oglas Kaj naj stori Janez (oglaševalec: Zavod Radio Študent, produkcija: Zavod Radio Študent),

–      v skupini Inovativne oblike komuniciranja Sladka sporočila (oglaševalec: Žito/Gorenjka, agencija: Pristop),

–      v skupini Celostne oglaševalske akcije akcija Itak Job (oglaševalec: Telekom Slovenije, agencija Pristop),

–      v kategoriji Ustvarjene in oznamčene vsebine Rimaj z Zlatkom (oglaševalec: Nova KBM, agencija Pristop),

–      v kategoriji Digitalne oglaševalske akcije akcija Rimaj z Zlatkom (oglaševalec: Nova KBM, agencija Pristop),

–      v kategoriji Mediji Sladka sporočila (oglaševalec: Žito/Gorenjka, agencija: Pristop).

 

Priznanje za najboljšo produkcijsko hišo filmskih oglasov je prejela hiša Perfo.

Priznanje za najboljšo produkcijsko hišo radijskih oglasov pa Zavod Radio Študent.

 

Oglaševalec leta je družba Zavarovačnica Triglav oglaševalska osebnost leta pa Dejan Turk, predsednik uprave družbe Simobil.

 

Več informacij o 22. SOFu tudi na www.sof.si.

 

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.