Prvega februarja je Intercontinental Advertising Cup odprl letošnji Young CUP Competition na Facebooku. Že tretje leto zapored bodo mladi kreativci mlajši od 30 let imeli možnost, da postanejo del tekmovanja v Carigradu.
V dveh letih je sodelovalo več kot 15 tisoč oseb iz 117 držav, ki govorijo 93 različnih jezikov. Lani je bilo tekmovanje sestavljeno iz štirih krogov, v katerih so organizatorji tekmovanja prejeli 199 vnosov.
Letos bodo pokal skupaj s Pepsijem spodbujali mlade kreativce, da prebudijo svojega duha in ustvarijo podobo na temo “Duh Pepsija v vaši državi”.
Žirija, ki bo ocenjevala dela je sestavljena iz priznanih strokovnjakov na tem področju (Jure Apih, predsednik uprave Intercontinental Advertising Cup, Milka Pogliani, kreativni svetovalec in svetovalec in Karpat Polat, predsednik in kreativni direktor v DDB & Co Istanbul).
Preverite na: www.thecupawards.com!