Nov rekord v skupinskem nakupovanju

1nadan.si in Burger King z veliko akcijo za 1,99€ omogočila 35.000 obrokov.

Na inovativni tiskovni konferenci v restavraciji Burger King sta Daniela Bervar, direktorica MEDIA LAB d.o.o. (1nadan.si) in Mateja Zavadlal, direktorica Gastronik (Burger King) spregovorili o uspešni novembrski skupni akciji, ki je podrla rekord skupinskega spletnega nakupovanja v Sloveniji.

 

1nadan.si, največji slovenski spletni portal v kategoriji skupinskega nakupovanja, je presegel lanskoletni rekordni uspeh in se tako ponovno ponaša z eno najuspešnejših lokalnih ponudb, z rekordnim številom prodanih kuponov.

˝Rekordna ponudba je obsegala 61% popust v Burger Kingu za sendvič po izbiri in srednji krompirček za 1,99€, ob nakupu 10 kuponov ali več, pa so kupci bili upravičeni tudi do 2x zlatega kupona, s katerim prejmejo 1x 4 dcl osvežilne pijače in 1x sladoled King ter sodelovanje v žrebu za kultni iPhone 5. Kupci bodo lahko 1nadan.si kupone v Burger Kingu unovčevali 8 mesecev. ˝Skupen cilj 1nadan.si in Burger King-a je bila predstavitev Burger King ponudbe širši javnosti, ter približati akcijsko ceno ponudbe 1nadan.si uporabnikom. Svoj namen smo več kot dosegli,˝ razlaga Daniela Bervar, direktorica 1nadan.si.  Prodaja, z omejenim številom 35.000 kuponov, je potrošnikom prinesla prihranek v višini 108.850€. Pretekli uspeh je 1nadan.si prinesla ponudba, objavljena spomladi 2011; mesna plošča za 2 osebi, s preko 28.000 prodanimi kuponi – kar je bil prvi takratni rekord v lokalni skupinski prodaji izmed vseh portalov v svetovnem merilu, s katerim so v dometu lokalne ponudbe takrat prehiteli celo svetovnega giganta Groupon.

˝Za sodelovanje z 1nadan.si izmed vseh ostalih ponudnikov skupinskega nakupovanja smo se odločili zaradi njihove velike baze uporabnikov, kakor zaradi dejstva, da smo jih ocenili kot najprimernejšega partnerja za sodelovanje,˝ pojasnjuje Mateja Zavadlal, direktorica Gastronik. Tako 1nadan.si in burger King se nadejata uspešnih sodelovanj tudi v prihodnje.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.