V študentski marketinški dirki bodo študentje pokazali svoje znanje, iznajdljivost in ustvarjalnost in se pomerili z ekipami iz vse Slovenije.
Do 12.marca 2012 se prijavite na 5 Študentsko marketinško dirko. Tokrat je spoznor dirke Zavarovalnica Maribor, ki prispeva študijo in primera in bo najboljšo poslovno rešitev nagradila z denarno nagrado ter Društvo za marketing Slovenije, pokrovitelj kotizacij 17. Slovenske Marketinške konference za člane zmagovalne ekipe.
Ekipe se bodo spopadle z ugotavljanjem dejavnikov zamenjave zavarovalnice pri sklepanju obvezenega avtomobilskega zavarovanja. Tekmovalno ekipo lahko sestavlja par ali največ štirje študentje. Na dirko se lahko prijavite do 12. marca 2012 na info@e-kzm.com.
Najboljše poslovne rešitve bodo predstavljene v sklopu 6. Marketinškega semaforja, 24. aprila 2012, kjer bo strokovna komisija tudi izbrala zmagovalno ekipo.