Na slavnostni podelitvi nagrad sekcije Multi Channel, ki je potekala 8. oktobra 2011, je Multi Channel žirija Zlatega bobna oznanila preostale zmagovalce festivala.
12 Silver Drum, 12 Golden Drum in 6 Grand Prix nagrad je bilo podeljenih najboljšim kreativnim delom tega leta. Skupaj je bilo v Single Channel in Multi Channel podeljenih 14 Grand Prix, 39 Golden Drum in 46 Silver Drum nagrad. Za najbolj uspešno agencijsko mrežo leta in prejemnico Golden Net nagrade je bila razglašena mreža Leo Burnett (133 točk). Najbolj uspešna agencija letošnjega leta in prejemnica Golden Rose nagrade je postala BV McCann Erickson Romania SRL (93 točk). Za najbolj uspešno blagovno znamko na Festivalu Zlati boben, ki je prejela nagrado Brand Grand Prix, pa je bila nagrajena znamka Vodafone (60 točk).
V kategoriji posebnih nagrad je Golden Watch nagrado za najboljšo celostno oglaševalsko kampanjo, predstavljeno na Zlatem bobnu, prejela agencija Leo Burnett SP. Z.O.O. za kampanjo Secrets behind paintings, naročnika PZU S.A. – National Museum in Krakow, Poljska. Virtuoso nagradi sta bili podeljeni v kategorijah Best Cinematography, kjer sta si nagrado prislužila direktorja fotografije Jiri Malek in Mischa Rozema, Year Zero/Offf Barcelona 2011 Savage, Češka ter v kategoriji Best Illustration avtor ilustracij Paolo Garcia za serijo Aspirin Before & After Bride, Driver in Employee, BBDO Russia Group, Russia. Zmagovalca neuradne tekme Off Drum Piran Portoroć Poster Award sta Mateusz Gaca in Aleksandra Marchocka iz agencije NETIZENS SP. Z O.O., Poljska za serijo posterjev Edward Scissorhands 1, 2 and 3.
Multi Channel žirijo je vodil predsednik Matias Palm-Jensen, Chief Innovation Officer, EMEA, McCann Worldgroup, President of the Multi Channel Jury s pomočjo ostalih članov: Claudiu Dobrita, Creative Director, Draftfcb Bucharest, Peter Kačenka, Executive Creative Director, Wiktor Leo Burnett, Slovak Republic, Volkan Karakasoglu, Creative Director, TBWAIstanbul, Turkey, Mikhail Kudashkin, Creative Director, Leo Burnett Moscow, Anthony Kyriazis, Director of Creative Services @Tribal DDB Athens, Krešimir Macan, Director and Senior Partner, Manjgura, Croatia, Désirée Maurd, Creative Director & Partner, Prime, Sweden, Mitja Petrovič, Director and co-owner of the agency Publicis Group Slovenia, Felix Del Valle, Executive Creative Director, Contrapunto BBDO, Spain in Robin Weeks, Regional Creative Director for Ogilvy CEE.
Felix Del Valle, Executive Creative Director, Contrapunto BBDO, Španija, ki je na novinarski konferenci predstavljal Multi Channel žirijo, je povedal, da so v letošnjo tekmo Zlatega bobna prispele zelo zanimive kampanje. Med šestimi skupinami Multi Channel je žirijo letos najbolj prijetno presenetila skupina Integrated communication channel.
Na vprašanje, kaj je žirija letos iskala v skupini Digital, je Felix povedal: »Dela, ki poskušajo komunicirati z ljudmi. Ljudje se počutijo veliko bolj blizu digitalnemu kot pa televiziji ali drugim bolj tradicionalnim kanalom. Z digitalnim se lahko počutiš bolj vključenega. Ni samo pomembno imeti profil na spletu, ampak da lahko tam narediš nekaj za ljudi, nekaj uporabnega.
»Vendar pa postaja vse težje in težje opaziti razlike med na primer digitalno kampanjo, kampanjo za odnose z javnostmi ali celostno oglaševalsko kampanjo. Čeprav oglaševalski festivali spreminjajo kategorije vsako leto, se oglaševalska industrija spreminja še hitreje.« je povedal Felix in dodal: »Ko ocenjuješ v mednarodni žiriji festivala kot je Zlati boben, se moraš vedno vprašati, kako so nekatere kampanje učinkovite v državah za katere so bile narejene in kako jo tamkajšnji ljudje cenijo. Odziv občinstva je najbolj pomemben, vsebina je kralj …« je zaključil Felix.
Prve zmagovalce festivala sekcije Single Channel je Single Channel žirija Zlatega bobna oznanila 6. oktobra 2011. 34 Silver Drum, 27 Golden Drum in 8 Grand Prix nagrad je bilo podeljenih najboljšim kreativnim delom tega leta. V skupini G – Digital je kot edino delo iz Slovenije bilo s srebrnim bobnom nagrajeno delo Who needs another Facebook friend, agencije Publicis d.o.o., izdelano za naročnika Zavetišče Gmajnice.
Single Channel žirijo je vodil predsednik Stefan Schmidt, Creative at large/ Chief creative officer, TBWA Europe, Germany s pomočjo ostalih članov: Davor Bruketa, Creative Director & Founder, Bruketa&ZinicOM, Croatia, Tolga Büyükdoganay, Creative Director, Demner, Merlicek & Bergmann, Austria, Razvan Capanescu, Creative Director, Publicis Romania, Romania, Zoran Gabrijan, Creative Director, Futura DDB, Slovenia, Pawel Heinze, Executive Creative Director, Leo Burnett Warsaw, Poland, Leandro Raposo, General Creative Director, McCann Spain, Spain, Will Rust, Executive Creative Director, Ogilvy Group Hungary & Ukraine , Dejan Stajnberger, Creative Director, VCCP, Czech Republic, Andrej Štuk, Creative Director, Mark BBDO Prague, Czech Republic in Jon Williams, Chief Innovation Officer, Grey London, UK.
Dodatne informacije na www.goldendrum.com
Fotografije na http://www.goldendrum.com/press/photo-galleries-2011/.
Borut Odlazek
odnosi z javnostmi
18. Zlati boben