Študentska sekcija Društva za marketing bo letos prvič prisotna na Slovenski marketinški konferenci. Pod mentorstvom Tanje Kavran (generalne sekretarke DMS) in Jureta Velikonje (direktorja sektorja tržno komuniciranje v SKB) so skupaj zasnovali uro in pol dolgo predavanje z naslovom Živjo, jaz sem Y.
Ker gredo trendi čedalje bolj v smer digitalnega marketinga, so se odločili predstaviti šest primerov spletne komunikacije, ki jim ciljno skupino predstavlja generacija Y, torej generacija, ki je rastla skupaj z internetom in je dovzetna za spletne akcije. Glavno vprašanje, ki smo si ga zastavili je, ali produktni vodje (brand managerji) uspešno nagovarjajo mlajšo generacijo preko spleta? Skozi spletne akcije, ki so jih izbrali študentje sekcije DMS, bodo ugotavljali, kakšne cilje so si pri spletnih akcijah zastavili produktni vodje in kako iste akcije dojemajo mladi. Torej, je bil prvotni cilj brand managerjev dosežen?
S predavanjem želijo doseči predvsem zavedanje, da mlada populacija ceni interakcijo, da jo pritegnejo stvari, v katerih lahko sodelujejo, če so narejene z zanimivo zgodbo. Postavljanje kupca na prvo mesto za njih pomeni individualno interakcijo z njim.
Predavanje bo zelo dinamično zasnovano. Na njem ne boste poslušali le o spletnih akcijah, pač pa bo prepleteno z izsledki raziskav o generaciji Y: kako na generacijo Y gledajo tisti, ki jo nagovarjajo. Predstavljena bo njihova lastna raziskava o tem, kako prisotni so mladi na spletu, v kolikšni meri se aktivno vključujejo v aktivnosti na spletu in kako dojemajo izbrane slovenske spletne akcije. Pogledali si bomo tudi nekaj primerov tujih spletnih komunikacij in jih analizirali. Za piko na i bodo v pogovor vključili še mojstre spletnih akcij. Ker je predavanje še v poteku, naj akcije za enkrat ostajajo presenečenje.
Več na: www.dmslo.si