Koncept Marketinške elipse je zelo podoben okrogli mizi, vendar tu gostje sedijo za mizami različnih oblik (tokrat smo si izbrali kvadratno ). Strokovnjaki iz gospodarske in akademske sfere bodo svoja videnja družbene odgovornosti predstavili v sredo, 10. marca 2010 ob 18:00 uri v Plavi dvorani Ekonomske fakultete v Ljubljani.
V Sloveniji se vedno bolj zavedamo pomembnosti družbene odgovornosti, k čemur so v veliki meri pripomogli tudi gostje Marketinške elipse, ki so s svojim aktivnim delovanjem opozarjali nanjo in jo uspešno vtkali v poslovanje najuspešnejših slovenskih podjetij. Ugledni gostje bodo z nami delili dobre prakse in vizije za prihodnost. Znani rek »nič ni tako dobro, da ne bi moglo biti še boljše« pa dokazuje, da je vedno prostor za izboljšave. Iskali jih bomo tudi s pomočjo mednarodno priznane klimatologinje!
Na Marketinški elipsi se nam bodo pridružili:
– prof.dr. Lučka Kajfež Bogataj, klimatologinja in Nobelova nagrajenka
– Janez Škrabec, direktor podjetja Riko d.o.o.
– Dejan Turk, predsednik uprave Si.mobil d.d.
– Urša Menih Dokl, direktorica službe za odnose z javnostmi v Gorenju d.d.
z moderatorko Heleno Felc.
Prijave zbiramo na elektronskem naslovu prijava@ssdms.si do 9.3.2010. Število mest je omejeno!
Se vidimo na družbeno odgovorni Marketinški elipsi!