V družbi najboljših na mednarodnem festivalu Golden Drum

Festival Golden Drum predstavlja enega najpomembnejših dogodkov leta, saj je gostil številne ugledne strokovnjake, ki so v tednu druženja preko interaktivnih razprav in predstavitev govorili o novih trendih in pristopih na področju oglaševanja, odnosov z javnostmi ter medijev. Festival, ki se je odvijal v Portorožu od 4. do 9. oktobra, je predstavljal enkratno priložnost za nadgrajevanje znanja in pridobivanje novih poznanstev iz strokovnih voda. Golden Drum je dogodek, ki ga resnično niste smeli zamuditi!

Festival vsako leto privabi številne agencije, podjetja, medijske hiše ter študente, ki lahko v okviru festivala tekmujejo v različnih kategorijah na mednarodni ravni. Dela tekmovalcev je ocenjevala izbrana mednarodna žirija, ki so jo sestavljali priznani strokovnjaki s področja komunikacij. Festival Golden Drum tako predstavlja odlično priložnost za snovanje novih idej in izmenjavo mnenj ter izkušenj tako za študente kot za tiste, ki so že uveljavljeni na tem področju.

Letošnji festival je popestrilo tudi nekaj novosti. Prvič v 16 letih je na festivalu en dan namenjen odnosom z javnostmi, ki v današnjem času na področju komunikacij igrajo nepogrešljivo vlogo. PR premiera je potekala v sredo, 7. oktobra, ko so različni PR strokovnjaki predstavljali nekatere najboljše kampanje ter primere iz prakse na področju odnosov z javnostmi. Na festivalu je bilo poskrbljeno tudi za mlade talente, saj je v PR sklopu prav tako potekalo tekmovanje za študente, ki so tekmovali v kategoriji za najbolj inovativen video s področja odnosov z javnostmi.

V tekmovalnem sklopu festivala je bila kot novost tudi Best ACT Award, pri kateri so žiranti iskali predvsem kreativne in resnično ganljive ideje, ki vplivajo in spreminjajo mišljenje ljudi, njihove občutke ter vedenje. Žirijo so sestavljali strokovnjaki priznanih mednarodnih korporacij (naročnikov), ki so odločili, katera ideja si zasluži najvišje priznanje.

ZMAGOVALCI:

V Portorožu se je v petek zaključil 16. festival Zlati boben, kjer so na zaključni gala prireditvi podelili še zadnje nagrade. Letos se je na festival prijavilo 2.474 del, od tega 1.070 v skupini Film, tisk, mediji na prostem in radio. Na zaključni prireditvi, ki jo je s svojim obiskom počastil tudi predsednik države Danilo Türk, je bilo podeljenih še zadnjih 17 nagrad Silver Drum, 11 nagrad Golden Drum, ena Silver in ena Golden Winged Nike nagrada kot tudi dve prestižni nagradi Grand Prix.

Prvi trije nagrajenci PR Students Winers so Pavel Terzič (Slovenija), Katja Škorić (Slovenija), Silviu Adrian Chivereanu, Ioana Irina Ceapa (Romunija).

Zmagovalec Kodakove komercialne nagrade je poljski film Tequila (režija: Paweł Maslona, DoP: Grzegorz Hartfiel, University of Silesia).

Laskavo nagrado Golden Rose za najboljšo agencijo leta v Novi Evropi je dobila agencija LEO BURNETT BEIRUT, del mreže LEO BURNETT, ki ji je končni seštevek na festivalu pridobljenih točk prinesel nagrado Golden Net Award.
Na zaključni prireditvi je bila ob zaključku tekmovanja Best Act Award, v okviru katerega so prijavljena dela ocenjevali predstavniki naročnikov, podeljena nagrada Golden Winged Nike. Prestižno nagrado je prejela agencija LEO BURNETT za kampanjo Selling hope, ki so jo pripravili za portugalski Rdeči križ. Nagrada Silver Winged Nike je prav tako šla v roke agencije LEO BURNETT za delo World’s First Ephemeral Museum, ki so ga pripravili za znamko Pampero rum podjetja Diageo Portugal.
V skupini A – Film, je nagrado Grand prix dobila češka agencija EURO RSCG, A.S. za delo Munich, ki ga je pripravila za češki Nacionalni muzej.
Zlate nagrade v tej skupini pa so prejeli:
– DEMNER, MERLICEK & BERGMANN WERBEGESELLSCHAFT MBH za Escalator (oglaševalec: Stieglbrauerei zu Salzburg GmbH);
– MFIVE CREATIVE GROUP za Transformations (oglaševalec: “Interior Club” furniture salon);
– HASAN & PARTNERS za The Way It Was Meant To Be (oglaševalec: Ilta-Sanomat).

V skupini B – Tisk, je bilo podeljenih 5 nagrad Golden Drum:
– TBWA/ISTANBUL za Mosquito (oglaševalec: Sinai Kimya A.S.);
– LEO BURNETT SP. Z O.O. za Eyes 1 (oglaševalec: Procter & Gamble);
– DDB&CO. za The Fastest Course (oglaševalec: Gursoy Resim Kursu);
– DDB&CO. za Lightning (oglaševalec: CNN TURK);
– LEO BURNETT BEIRUT za Playboy (oglaševalec: Beta).

V skupini C – Mediji na prostem, je nagrado Grand Prix prejela agencija LEO BURNETT BEIRUT za program opolnomočenja žensk Khede Kasra, oglaševalca Hariri Foundation. Nagrade Golden Drum Award v tej kategoriji pa so prejeli:
– MUW SAATCHI & SAATCHI, SPOL. S R.O. za Outdoor Messages;
– GRAFFITI BBDO BUCHAREST za Headache 1 (oglaševalec: Bayer).

V skupini D – radio, pa je bila podeljena ena nagrada Golden Drum Award, ki je šla v roke agenciji BAUMANN BER RIVNAY SAATCHI&SAATCHI za delo Heats up in 3 seconds!!! (oglaševalec: Newpan).
Nagrada za najboljšo filmsko produkcijsko hišo (Best Film Production House) je prejela češka produkcijska hiša ARMADA FILMS, nagrada Studio Drum Bernardin pa je šla v roke JOANNI RECHNIO, Poljska.
Za ogled celotnega dogajanja, vseh finalnih del in končnih rezultatov festivala obiščite spletno stran www.goldendrum.com.

Iskrene čestitke vsem zmagovalcem na svidenje na Zlatem bobnu 2010!

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.