Trenutno potekajo prijave na virtualni hekaton EU Code Week, ki bo potekal od 7. do 8. marca 2025 na temo Hello, Future! Techical Solutions for a Changing World. Če si star med 16 in 19 let in želiš pokazati svoje znanje in kreativnost v vedno razburljivem svetu programiranja, prijavi in predstavi svojo digitalno rešitev za enega izmed aktualnih problemov današnjega časa – kot so podnebne spremembe, trajnost, varnost hrane, zdravstveni problemi, umetna inteligenca, migracije in dostop do izobraževanja.
Delo bo potekalo na način, da bodo tekmovalci na dvodnevnem dogodku prek platforme Eventornado oblikovali svoje ekipe ter na podlagi podanega izziva (ta bo objavljen prvi dan hekatona) razvijali svoja inovativne digitalne rešitve. Drugi dan bodo svoje delo predstavili ocenjevalni komisiji ki bo izbrala zmagovalno ekipo.
Registrirajte se preko spletne platforme Eventornado in zberite svojo ekipo ali se pridružite eni od obstoječih ekip. Čakajo vas zanimive nagrade – vsi člani zmagovalne ekipe bodo prejeli darilno kartico v izbrani trgovini z elektroniko v vrednosti 200 evrov in popust pri nakupu računalnika s sistemom W11 sponzorskega podjetja Balix. Šole, iz katerih prihajajo zmagovalne ekipe, prejmejo možnost enotedenskega najema VR očal s ‘demo’ vsebino. Prvouvrščena ekipa se bo pridružila zmagovalcem iz cele Evrope in svojo rešitev predstavila v velikem mednarodnem EU finalu ki bo 30. aprila.
Vse informacije o tekmovanju in prijavah poišči na spletni platformi Eventornado. Prijave so odprte do 3. marca 2025. Čakamo te! LINK ZA PRIJAVO
EU Code Week je mednarodna pobuda, ki jo je Evropska komisija sprožila leta 2013 z namenom spodbuditi čim več ljudi in mladih, da obvladajo osnove kodiranja in računalniškega razmišljanja v okviru svoje strategije enotnega digitalnega trga. S spodbujanjem ustvarjalnosti, reševanja problemov in sodelovanja s programiranjem lahko mladi pokažejo svoje znanje o digitalnih tehnologijah, hkrati pa izrazijo mnenja in stališča svoje generacije v svetu, ki se vsak dan hitro spreminja. Eden od ciljev pobude je prek kampanje Girls in Digital vključiti čim več deklet in mladostnic.
Učitelji na prvom mjestu.