Zveni kakor paradoks kajneda? A temu ni tako. Dr. Richard Watson, profesor upravljanje informacij in energetske informatike na Georgijski univerzi v ZDA, meni, da bo s tem študente prikrajšal za stres in tesnobo, ki ju študentsko življenje povzroča.
Čustvene reakcije in stresni dogodki
Dr. Watson pravi, da imajo lahko čustvene reakcije na stresne dogodke hude posledice na vse udeležence. Zato verjame v učni načrt (ki pa še ni bil odobren), ki zagovarja, da si študentje sami določijo oceno.
Če študent ne bo zadovoljen z oceno, bo lahko preko e-maila sporočil profesorju katero oceno misli da si zasluži in to brez kakršnega koli pojasnila. Ocena bo tako spremenjena po želji študenta.
»Pozitivne« predstavitve in izpiti malo drugače
V učnem načrtu je tudi želja po tem, da bi študentje izpite opravljali s pomočjo učbenikov in zapiskov. S tem bi verjetno iztrebili »piflanje« in omogočili profesorju, da oceni razumevanje snovi.
Pri predstavitvah bi bili dovoljeni samo pozitivni komentarji, medtem ko bi »mnenja« o izboljšavi posredovali preko e-maila.
Zgleda da dr. Watson s tem učnim načrtom želi ustvariti manj stresno učno okolje in s tem zmanjšati posledice živčnosti na potek učenja. A gre pri tem predaleč? Ali je tak učni načrt ranljiv za izkoriščanje in spodbuja lenobo? Kaj misliš ti? Povej nam v komentarjih.
Novinar