Razvoj in implementacija celovite izkušnje stranke
Usmerjenost v stranko in upravljanje izkušnje stranke (CX) pomeni spremembo perspektive s katero gledamo na posel. Iz usmerjenosti vase – v procese, produkt, storitev -, v usmerjenost v stranko – kakšno izkušnjo doživlja z nami, kako zadovoljujemo strankine potrebe in pričakovanja. Pomeni nov kontekst našega delovanja, kjer je v centru stranka in njena izkušnja na vseh točkah stika. Organizacijo in procese v podjetju usmerimo v to, da stranka v interakciji z nami in našimi produkti/storitvami, zaposlenimi, vedno doživlja najboljšo izkušnjo.
Na novi praktični delavnici, vam bo izkušeni predavatelj predstavil kaj izkušnja stranke je ter kako jo upravljamo, kdo so naše stranke (Buyer Persona), kako oblikujemo točke stika, kjer nudimo izkušnjo (Customer Journey Mapping), kako izkušnjo stranke merimo in kako novo kulturo nudenja odlične izkušnje vpeljemo v podjetje.
Več o vsebini in programu praktične delavnice si preberite tukaj >>>
V Agenciji POTI, izobraževalni, svetovalni in založniški družbi, smo si v 20-ih letih delovanja pridobili obilo znanja in izkušenj na področju izvajanja izobraževalnih programov. Sodelujemo z izkušenimi predavatelji, ki so predvsem strokovnjaki iz prakse.