O študijskem programu
Magistrski študij Marketing management je namenjen usposabljanju za prihodnje poslovne izzive s kombinacijo znanj splošnega managementa in managementa trženja.
Struktura podiplomskega študijskega programa zagotavlja, da študentje pridobijo kompetence za napredna poslovna znanja (digitalno trženje, strateško upravljanje, upravljanje inovacij, strateško trženje, trženjska analitika itd.) za reševanje konkretnih problemov iz poslovne prakse (upravljanje blagovnih znamk, ustvarjanje vrednosti za vse deležnike, uporaba poslovne analitike pri odločanju itd.), prav tako pa tudi kompetence za znanstveno raziskovalno delo.
Vpisni pogoji
Na program Marketing management se lahko vpišejo vsi, ki so:
- končali kateri koli študijski program prve stopnje.
Pogoje za vpis izpolnjujejo tudi vsi, ki so končali enakovredno izobraževanje v tujini.
Šolnina
Šolnina se izračuna individualno na podlagi manjkajočih obveznosti študenta, saj se priznajo predhodno pridobljena znanja v predhodnih formalnih in neformalnih izobraževanjih.