O študijskem programu
Bi radi spoznali, kakšni so moderni poslovni modeli turizma in kako poslovati trajnostno? Zakaj managerji turističnih destinacij stavijo ne le na ekonomski, temveč tudi na družbeni in okoljski poslovni izid? Kakšen je pomen turizma za svetovno, nacionalno in regionalno gospodarstvo in družbo? Zakaj je turizem najhitreje rastoči gospodarski sektor na svetu? Kako deluje turistični trg? Kakšne koristi in škode prinaša razvoj turizma na strani ponudbe? Kaj se dogaja na strani povpraševanja in kako je turizem postal del življenjskega stila ljudi v razvitem svetu? Kakšni so načini destinacijskega managementa in turističnega trženja?
Magistrski program Turizem – prenos modernih poslovnih modelov v turizem: poslovni koncept trajnosti, ki zagotavlja ekonomsko, kulturno, družbeno in okoljsko odgovorno poslovanje; ekonomski in neekonomski vplivi turizma; elementi za strateško odločanje na področju trženja in prodaje; vpogled v management blagovnih znamk in odnosov z odjemalci; turistični marketing in management turističnih destinacij. [Skrij]
Vpisni pogoji
- Končan študijski program prve stopnje z ustreznih strokovnih področij in dosegel najmanj 180 kreditnih točk po ECTS ali kdor je končal dosedanji študijski program za pridobitev visoke strokovne izobrazbe z ustreznih strokovnih področij, ali
- končan enakovreden študijski program z drugih strokovnih področij, naveden v prejšnji alineji, ter opravljene dodatne študijske obveznosti v obsegu 12 kreditnih točk po ECTS. Dodatne študijske obveznosti kandidati lahko opravijo med študijem na 1. stopnji, v programih za izpopolnjevanje ali z opravljanjem izpitov pred vpisom v magistrski študij in sicer pri predmetih Mikroekonomija 1 (6 ECTS) in Uvod v poslovanje (6 ECTS).