O študijskem programu
Študij omogoča bogata strokovna znanja, ki so pomembna za uspešno poslovanje vsake organizacije, za boljšo predstavitev in promocijo organizacije na sejmih, konferencah in poslovnih dogodkih, kreativne pristope pri trženju ter prodaji proizvodov in storitev.
Namenjen je zaposlenim na področju prodaje in trženja, ki želijo postati bolj kreativni ter nadgraditi znanja za uspešnejšo promocijo in predstavitev organizacije na poslovnih dogodkih, podjetnikom ali vsem, ki bi želeli ustanoviti svoje podjetje, in bi želeli z uporabo kreativnih metod trženja pospešiti prodajo in povečati poslovni uspeh.
Sestavni del študija so ogledi podjetij, obiski sejmov, vabljeni gostujoči predavatelji ter sodelovanje na poslovnih večerih, kjer so gostje strokovnjaki z različnih področjih, podjetniki in managerji. Preko programa Erasmus+ je mogoče del študija ali praktičnega izobraževanja opraviti v tujini.
Študijske aktivnosti potekajo v popoldanskem času in so prilagojene dinamiki zaposlenih študentov. V primeru daljše odsotnosti, bolezni ali porodniškega dopusta se s študentom lahko pripravi individualni študijski načrt.
S svojimi bogatimi praktičnimi in strokovnimi referencami, kreativnostjo, svežino in inovativnostjo predavatelji oblikujejo in nadgrajujejo kompetence študentov za uspešnejši razvoj poklicne kariere.
Vpisni pogoji
- Končana splošna matura ali
- končana poklicna matura ali
- opravljen zaključni izpit ali diploma pred letom 2002, ali
- opravljen, mojstrski, delovodski ali poslovodski izpit, tri leta delovnih izkušenj opravljen preizkus znanja iz materinščine (slovenščine, italijanščine ali madžarščine) ter matematike ali tujega jezika v obsegu, določenem za poklicno maturo.