O študijskem programu
Študijsko področje programa je z drugimi družboslovnimi in humanističnimi disciplinami prepletena analiza vloge medijev in komuniciranja v sodobni družbi. Kritično analizira kulturne, ekonomske, politične, zgodovinske ali sociološke vidike sodobne medijske družbe, položaj medijev in popularne kulture. S pomočjo veščinskih predmetov se povezuje z medijsko in kulturno produkcijo v praksi, kar daje diplomantom podlago za delo v kreativnih ali raziskovalnih poklicih, povezanih z mediji in komuniciranjem v medijski in kulturni industriji.
Študentom lahko premišljen izbor obveznih predmetov v povezavi s ponudbami drugih programov na FDV zagotovi učinkovit uvod v temeljna znanja, ki so potrebna za različne poklicne izbire, povezane z mediji in komuniciranjem. Mednarodna primerljivost programa pa študente poleg tega pripravi tudi na usposabljanje na drugih domačih in tujih izobraževalnih ustanovah.
Diplomanti komunikologije so obenem usposobljeni za delo v publicističnih in kulturnih institucijah, kot svetovalci in organizatorji komuniciranja javnih in državnih institucij in za delo v informacijskih službah doma in v tujini. Po opravljeni diplomi lahko študenti in študentke medijskih in komunikacijskih študij najdejo zaposlitev v analitičnih in raziskovalnih oddelkih na inštitutih, v medijih, komunikacijskih agencijah, oddelkih za komuniciranje z javnostmi, večjih podjetjih, oglaševalskih agencijah.
Vpisni pogoji
- Opravljena splošna matura ali
- pred 1.6.1995 končan štiriletni srednješolski program.