Družboslovna informatika

Način študija:
Redni
Stopnja:
Univerzitetni
Univerza:
Univerza v Ljubljani
Zavod:
Fakulteta za družbene vede UL
Trajanje študija:
REDNI študij (3 leta)
ECTS kreditnih točk:
180 KT za celotni študij
Pridobljen naziv:
Diplomant družboslovne informatike (UN)
Kraj izvajanja:
Ljubljana

O študijskem programu

Celovit študij Družboslovne informatike je logično povezan presek temeljnih družboslovnih disciplin in znanj s področja statistike, metodologije, analize podatkov in informatike. S tem odgovarja na izjemen razvoj tehnologij in produkcijo ogromnih količin podatkov, ki jih je v informacijski družbi treba analizirati in kritično ovrednotiti z družboslovnega vidika.

Diplomant bo sposoben opravljati samostojno analitično delo, analizirati raznovrstne družbene fenomene in procese, svetovati o trendih družbenega dogajanja, še posebej v povezavi z razvojem novih tehnologij, in upravljanja, sintetizirati specifična področna znanja in jih uporabljati pri reševanju konkretnih problemov. Sposoben bo tudi opravljati sinteze in postavljati v realne kontekste analitične ugotovitve.

Možnosti zaposlitve so izjemno široke, saj hitrost razvoja družbe spodbuja razvoj informatike in obratno. Zato znanje s področja družboslovne informatike vedno bolj potrebujejo v različnih podjetjih, organizacijah in ustanovah, državni upravi, javnem in zasebnem sektorju in podobno.

Vpisni pogoji

  • Opravljena splošna matura ali
  • Opravljena poklicna matura v kateremkoli srednješolskem programu in izpit enega od predmetov splošne mature
  • pred 1.6.1995 končan štiriletni srednješolski program.
30,075OboževalciVšečkaj
3,625SledilciSledite
847SledilciSledite
292SledilciSledite
73NaročnikovNaročite se
piksel
Nastavitve piškotkov
Logo revija Študent

Spletišče s piškotkom dodeli obiskovalcu serijsko oznako, da ga prepozna ob ponovnem obisku.

Nujni piškotki

Piškotki, nujno potrebni za delovanje strani, zagotavljanje varnosti in prenos podatkov.

Analitični piškotki

Piškotki anonimizirane Googlove analitike nam omogočijo merjenje rasti ogledov.