POHVALA ali KRITIKA kot učinkovito orodje za IZBOLJŠAVE in spodbuda k NAPREDKU
Ni pomembno kaj mi govorimo, vse kar šteje je, kaj si ljudje predstavljajo o tem kar mi govorimo. Veliko nesoglasij se zgodi takrat, ko si mi predstavljamo kaj si nekdo misli, v resnici pa tega nikoli ne moremo povsem natančno vedeti.
Ključno je namreč, da z odlično povratno informacijo pomagamo, podpremo in spodbudimo pozitivno obnašanje. S tem namreč pri naših sodelavcih dosežemo, da postanejo še boljši.
Vabljeni na praktično delavnico, kjer se boste naučili:
- Kako sprejeti in podati resnico, da bo v pomoč vam in vašemu sogovorniku?
- Kako narediti prijetno atmosfero v komunikaciji?
- Kako se izogniti ključnim napakam pri povratni informaciji?
- Kako kontrolirati kako vaš sogovornik sprejema kritiko, da lahko ima od nje korist?
- Različne tehnike podajanja povratnih informacij in kdaj jih uporabiti
- Dati sebi najboljšo možnost uspeha s tem, ko boste prilagodili vašo povratno informacijo osebi, kateri jo podajate
- Biti konstruktivno odprti do povratne informacije, ki vam je dana od drugih in ju uporabiti za lastni uspeh in rast
Več informacij si preberite tukaj: Konstruktiven FEEDBACK – kako ga podati in sprejeti?!
V Agenciji POTI, izobraževalni, svetovalni in založniški družbi, smo si v 20-ih letih delovanja pridobili obilo znanja in izkušenj na področju izvajanja izobraževalnih programov. Sodelujemo z izkušenimi predavatelji, ki so predvsem strokovnjaki iz prakse.