O študijskem programu
Glavni cilji programa so: razviti pri študentih razumevanje načel poučevanja angleščine, ki izhajajo iz najnovejših spoznanj jezikoslovnih in pedagoško-psihološko-didaktičnih ved o usvajanju in učenju tujega jezika ter jim privzgojiti pedagoški način razmišljanja; omogočiti študentom, da se na način postopnega in nadzorovanega uvajanja v pedagoško prakso usposobijo za poučevanje angleščine in pedagoško delo v razredu; dvigniti jezikovno usposobljenost študentov na takšno stopnjo, da bodo lahko postali dobri modeli za učinkovito komuniciranje v angleškem jeziku,; doseči, da bodo študenti dobro poznali kulturo in književnost angleško govorečih narodov; razviti pri študentih splošne intelektualne sposobnosti, s pomočjo katerih se bodo lahko v času zaposlitve prilagajali spreminjajočim se profesionalnim okoljem, še posebej sposobnost za kritični premislek (refleksijo) lastne prakse; doseči pri študentih razumevanje širšega konteksta svoje bodoče profesionalne prakse, še posebej šole in širše skupnosti; doseči pri študentih usposobljenost za samostojni študij in samovrednotenje, ki sta pogoj za njihov profesionalni razvoj po končanem študiju oz. po vstopu v poklic.
Vpisni pogoji
- Končan študijski program 1. stopnje v obsegu najmanj 180 KT s področja angleškega jezika in književnosti, ali
- končan študijski program prve stopnje z vseh drugih strokovnih področij ter pred vpisom opravljene obveznosti v obsegu od 5 do 30 KT, ki so bistvene za nadaljevanje študija: Funkcionalna pismenost v angleščini, Angleški jezik – oblikoslovje in Angleška književnost do obdobja razsvetljenstva ter druge obveznosti, ki jih glede na profil kandidata določi Oddelek za anglistiko in amerikanistiko, ali
- diploma univerzitetnih študijskih programov s področja angleškega jezika in književnosti, sprejetih pred 11. 6. 2004 – kandidatom se praviloma prizna 30 KT ter ustrezno število KT na drugem delu dvopredmetnega programa, ali
- končano enakovredno izobraževanje v tujini.