Sonce, vonj po morju, udobna namestitev in zbirališče ljudi, ki so – ali pa še bodo – zablesteli v svoji poslovni panogi. Tako bi lahko z eno povedjo opisali festival SEMPL, ki privablja strokovnjake v marketingu, medijih in komunikaciji iz Osrednje in Jugovzhodne Evrope, da se v prestižem hotelu Bernardin v Portorožu zberejo in izobražujejo ter navdihnejo.
S to ponudbo je SEMPL že dvajset let najboljša destinacija za vse, ki bi se radi izobrazili v različnih panogah, jih zanima prihodnost le-teh ali pa bi radi razširili že obstoječe znanje. Vsako leto tudi organizirajo tekmovanje v različnih kategorijah poslovnih novitet. Atmosfera na SEMPL-u pa je sama po sebi najbolj atraktiven del. Lahko poslušate poglobljena predavanja ali pa povabite govorca na kavo in nadaljujete pogovor v bolj prijetnem vzdušju.
Zbudi zanimanje? Potem lahko sporočimo veselo novico, da za svoj dvajseti rojstni dan SEMPL ponuja brezplačen obisk festivala, ki bo potekal od 29. do 30. novembra v Portorožu. Roko v roki z podjetjem SPAR Slovenija omogočajo vsem mladostnikom, mlajšim od 26 let (oziroma natančneje vsem rojenim po 29. 11. 1992) obisk z Young gun Regular pass vstopnico, ki vključuje delavnice, predavanja, podelitev nagrad Sempler, POP till you drop zabavo, Networking dogodke, Lidlov paket presenečenja in goodie bag. Young gun Regular pass vstopnice so na voljo do zasedbe prostih mest, prijavo pa lahko opravite na spletni strani SEMPL.
Novinar