Do največje študentske prireditve nas loči manj kot mesec dni

Pred dvajsetimi leti, 6. maja 1998, se je v Rožni dolini pričela pisati zgodba prireditve, ki je kmalu postala stičišče mladih, slovenske in mednarodne kulture, okusne kulinarike in odlične glasbe. Škisova tržnica je skozi leta spisala mnogo različnih, zabavnih, navdihujočih, prijateljskih in povezujočih zgodb. Tudi letos bo čez manj kot mesec dni, 11. maja 2017, na Kardeljevi ploščadi pričarala Slovenijo v malem.

 

Zveze študentskih klubov Slovenije (Zveze ŠKIS) letos prireja že 20. Škisovo tržnico, ki jo je skozi  njeno zgodovino obiskalo že več kot 350.000 radovednih obiskovalcev, željnih druženja in spoznavanja slovenske kulture. Zgodba danes največje študentske prireditve na prostem se je začela z zamislijo o študentski tržnici. Prva študentska tržnica, kakor se je v svojih začetkih Škisova tržnica tudi imenovala, je potekala leta 1998 v središču študentskega življenja prestolnice – med študentskimi domovi v Rožni dolini. Zaradi dobrega odziva se je koncept tržnice ohranil vse do danes, le da se je študentska tržnica preimenovala v Škisovo, iz Rožne doline pa se je leta 2015 preselila v bežigrajsko študentsko središče na Kardeljevi ploščadi.

 

Osrednjo nit Škisove tržnice že 20 let predstavljajo študentski klubi iz cele Slovenije, ki se v popoldanskih urah predstavijo obiskovalcem. Na stojnicah, ki so razporejene v šest regijskih otočkov, obiskovalcem ponujajo okusne kulinarične specialitete, pokrajinske posebnosti in običaje, ki so značilni za okolje, iz katerega prihajajo. Sprva 45, letos pa kar 57 študentskih klubov se bo tudi na 20. Škisovi tržnici predstavilo v barvah osrednje, dolenjske, primorske, gorenjske ter 02 in 03 regije. Pestra kulinarična ponudba je ena izmed posebnosti, s katero Škisova tržnica ohranja poseben status med študentskimi prireditvami. Organizator že od začetka skrbi tudi za bogat spremljevalni program. Na Škisovi tržnici so tako nepogrešljive študentske igre in različne adrenalinske aktivnosti. Za glasbeno obarvan večerni del so včasih skrbeli študentski klubi, v zadnjem obdobju pa zvoki največjih glasbenih imen iz Slovenije in tujine odmevajo iz glavnega in elektro odra.

 

»Rad te imam!«, »Rad se igram!« in »Dobimo se!« so le nekateri izmed sloganov, ki so v preteklosti napovedovali Škisovo tržnico. Lani se je Kardeljeva ploščad za en dan spremenila v »največji študentski raj«, letos pa tudi slogan opozarja na jubilej Škisove tržnice, a hkrati ne pozablja, da je osrednji namen druženje, spoznavanje novih prijateljev in ustvarjanje nepozabnih spominov, zaradi katerih se bodo obiskovalci z veseljem spominjali svojih študentskih let: »Dvajset Škisovih, milijon norih zgodb!«

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.