Na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2016, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, je izmed 15 finalistov 10 akcij prejelo prestižno nagrado Effie. Podeljeni sta bili 2 zlati, 3 srebrne in 5 bronastih nagrad Effie. Poleg posebne nagrade za uporabo raziskav, so bili podeljeni tudi nazivi za najbolj učinkovito agencijo, blagovno znamko in oglaševalca leta 2016, po metodologiji Effie Effectivness Index. Platinasti Effie v Sloveniji prejemnika še pričakuje.
Zlato nagrado Effie Slovenija 2016 so prejeli:
- Droga Kolinska d.d. / Atlantic Grupa in agencija PUBLICIS ONE Slovenia, v sodelovanju z agencijami LunaTBWA, Media Publikum in Agencija 101 za akcijo 15 let Dobre strani kruha;
- Droga Kolinska d.d. / Atlantic Grupa ter agenciji Pristop in Renderspace, v sodelovanju z Agencijo 101 in Valicon za akcijo Prenova in pomladitev blagovne znamke Donat Mg.
Srebrno nagrado Effie Slovenija 2016 so prejeli:
- Hofer trgovina in agenciji PUBLICIS ONE Slovenia in PUBLICIS ONE MEDIA Slovenia za akcijo Dobro je imeti košček narave doma/s seboj;
- Hofer trgovina in agencija PUBLICIS ONE Slovenia za akcijo FerFud – Fini grižljaji po fer ceni;
- Mlekarna Celeia ter agenciji Pristop in Pristop Media v sodelovanju z agencijo Aragon za akcijo Lansiranje in komunikacija mlečnih namazov Zelene Doline.
Bronasto nagrado Effie Slovenija 2016 so prejeli:
- Pivovarna Laško Union d.d. in agencija LunaTBWA v sodelovanju z agencijo Media Publikum za akcijo Laško DVOBOJ;
- Renault Nissan Slovenija in agencija PUBLICIS ONE Slovenia v sodelovanju z agencijami Mediodrom, FABulatorij in OMD za akcijo Z.E. TAXI.
- Hofer trgovina in agenciji PUBLICIS ONE Slovenia in PUBLICIS ONE MEDIA Slovenia za akcijo Rojstvo kruha;
- Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje v sodelovanju z agencijo Pristop in medijskim partnerjem Valom 202, RTV Slovenija za akcijo Botrstvo – vrnimo prihodnost otrokom;
- Nova KBM d.d. ter agencija Pristop v sodelovanju z agencijama Pristop Media in Renderspace za akcijo Živim lajf – Svet skozi Zlatkove oči.
Na zaključni prireditvi je bila v sodelovanju z razvojnim partnerjem, Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana, podeljena tudi posebna nagrada za uporabo raziskav, ki jo je prejela Mlekarna Celeia za akcijo Lansiranje in komunikacija mlečnih namazov Zelene Doline.
Effie Slovenija je že tretjič podelil priznanje tudi najbolj učinkovitemu oglaševalcu, agenciji in blagovni znamki po metodologiji Effie Effectiveness Index (EEI):
- Najbolj učinkovit oglaševalec v letu 2016 po metodologiji EEI: Droga Kolinska d.d. / Atlantic Grupa;
- Najbolj učinkovita agencija v letu 2016 po metodologiji EEI: PUBLICIS ONE Slovenia;
- Naziv najbolj učinkovite blagovne znamke v letu 2016 po metodologiji EEI pa si delita Argeta in Hofer.
Slavnostna podelitev prestižnih in najbolj zaželenih nagrad na področju učinkovitega tržnega komuniciranja v Sloveniji je potekala v Portorožu na prvi večer 26. Slovenskega oglaševalskega festivala. S podelitvijo nagrad Effie se je tako zaključila 8. izvedba Effie Slovenija.
Ocenjevanje prijavljenih akcij je tudi tokrat potekalo na dveh stopnjah. Devetčlanska prvostopenjska žirija je najprej izbrala listo 15 finalistov, o nagrajencih pa je odločala štirinajstčlanska drugostopenjska žirija. Obe žiriji sta delovali pod vodstvom predsednice Eve Aljančič, izvršne direktorice Ventocom Slovenija.
Effie Slovenija 2016
Effie je najbolj zaželena nagrada in najpomembnejša referenca s področja tržnega komuniciranja v Sloveniji (vir: Mediana 2015). Nagrade Effie je leta 1968 prvič podelilo Ameriško združenje za marketing (American Marketing Association oziroma krajše AMA) New York Chapter, Inc., program pa se trenutno izvaja v več kot 40 državah na petih celinah.
Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) v Sloveniji nagrado Effie od leta 2002 podeljuje vsaki dve leti, letos že osmič zapored. Effie nagrajuje ideje, ki dokazano delujejo. Nagrade Effie podeljuje žirija oglaševalcem in agencijam, ki so prek vodenega postopka prijav ter njihove dvostopenjske presoje nedvoumno in z dejstvi dokazali neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem ter doseganjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev.