Facebook je za boj proti lažnim novicam (fake news) pripravil novo kampanjo. V obliki unikatnih oglasov se bodo pokazala tri vprašanja, namenjena spodbujanju razmisleka o prebranih vsebinah. Ta tri vprašanja, ki naj bi pomagala odkriti lažne novice, so:
- Od kod prihaja? Če ni vira, ga poiščite.
- Kaj manjka? Pridobite celotno zgodbo in ne samo naslova.
- Kako se počutijo? Ljudje, ki ustvarjajo lažne novice, vas poskušajo manipulirati
Kampanja se bo najprej prikazovala le določenim ljudem v Evropi, Združenem kraljestvu in državah na Bližnjem vzhodu, Afriki in Turčiji. Da lahko ocenijo, koliko bodo te kampanje učinkovite pri pomoči ljudem, kako bolje razumeti, čemu zaupati, jim bodo sledili z vprašalniki, ki bodo ljudi spraševali, kaj so se naučili. Te informacije jim naj bi pomagale ustvariti dodatne pobude o medijskem opismenjevanju v prihodnosti.
Ta kampanja neposredno sledi posodobitvi obvestil o vsebini iz preteklega tedna, ki opozarjajo ljudi, ko je članek iz novic, ki ga želijo deliti, starejši od 90 dni. Posodobitve tega tipa so namenjene zagotavljanju tistih vsebin, ki jih ljudje potrebujejo, da lahko sprejemajo utemeljene odločitve o tem, kaj bodo posredovali drugim na Facebooku.
»Ljudem želimo nuditi orodja, da lahko sprejemajo utemeljene odločitve o informacijah, ki jih berejo na spletu in o virih, od koder informacije črpajo. Da podpremo to naše prizadevanje, bo v prihodnjih tednih potekala nova kampanja v državah na območju Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike, ki bo izobraževala ljudi, kako prepoznati potencialne lažne novice.« so zapisali v sporočilo za javnost.