Izobraževanje je namenjeno:
- skrbnikom družbenih omrežij
- sodelavcem v marketingu
- vsem, ki na Facebooku ali Instagramu ne najdejo pravega uspeha
Na webinarju se boste seznanili s triki, primeri dobre prakse in vsemi ostalimi prvinami uspešnega upravljanja družbenih omrežij (od postavitve prave strategije do učinkovite izvedbe).
Učinkovito oglaševanje in prodaja na Facebooku in Instagramu
- Želite bolj učinkovito izkoristiti potencial Facebooka in Instagrama?
- Želite pridobiti nove stranke in povečati promet na vaši spletni strani?
- Želite vzpostaviti in vzdrževati odnos z vašimi sledilci?
Izkoristite priložnost in se udeležite praktičnega seminarja, kjer boste spoznali primere dobre prakse in vse ostale prvine uspešnega upravljanja družbenih omrežij; od postavitve prave strategije do učinkovite izvedbe.
Cilji webinarja
Na webinarju boste prejeli naslednja znanja:
- Predstavitev treh ključnih elementov: profil, poslovna stran in “news feed”
- Kako deluje algoritem in od česa je odvisno, kdaj se objava prikaže v “news feedu”?
- Predstavitev možnih nastavitev in različnih zvrsti poslovnih strani
- Predstavitev različnih tipov objav: od najbolj osnovne tekstovne objave do bolj zapletenih objav kot sta canvas in slideshow
- Predstavitev orodij za učinkovitejše upravljanje in analizo
- Kako začrtati dolgoročno strategijo upravljanja?
- Priprava uredniškega načrta objavljanja
- Vzpostavitev in vzdrževanje odnosov s sledilci
50 % popust do 22. aprila
Redna cena webinarja znaša 59 EUR (DDV ni vključen).
Zaradi trenutne negotove situacije se vam želimo približati s ceno, zato vam nudimo 50% popust na kotizacijo, v kolikor se prijavite do 22. aprila. Kotizacija s popustom znaša 29,50 EUR (DDV ni vključen).
Če se webinarja ne boste mogli udeležiti, vam bo na voljo posnetek predavanja.
Glavni urednik