Program webinarja – česa se boste naučili?
- Osnov spletne analitike oz. kako koristiti spletno analitiko za sprejemanje poslovnih odločitev
- Korak po koraku nastaviti Google Analytics (brezplačno orodje) za merjenje spletnega obiska in rezultatov (prodaje, pridobivanje povpraševanj itd) na spletni strani
- Opredeliti vaše kupce skozi podatke; kdo so, od kod prihajajo kupci na vašo stran in kaj počnejo na vaši spletni strani
- Izboljšati uporabniško izkušnjo s pomočjo raziskovalca uporabnikov in drugih podatkov, ki so na voljo
- Določitit in spremljati ključne kazalce uspeha spletne strani (KPI’s), na podlagi katerih boste sprejeli poslovne odločitve
- Razumeti in optimizirati prodajne kanale in virov obiska (Google, Facebook, e-mail marketing itd.), ki prinašajo obiskovalce in ustvarjajo prodajo na vašem spletnem mestu
- Podrobneje o programu
Način dela – kako se boste največ naučili?
Na webinarju bomo obravnavali “live” primer. Svetujemo vam, da webinar spremljate in zastavljate vprašanja. Po končanem webinarju boste prejeli posnetek, ki ga še nato v miru še enkrat pogledate skozi spremljanje vašega Google Analytics računa.
Kdaj, kje, kako?
Webinar bo potekal v torek, 21. aprila 2020 od 15.00 – 17.00. Poglejte si predstavitev webinarja in več informacij o programu.
50 % popust do 20. aprila
Redna cena webinarja znaša 59 EUR (DDV ni vključen). Zaradi trenutne negotove situacije se vam želimo kar nabolj približati s ceno, zato vam nudimo 50% popust na kotizacijo. Kotizacija s popustom znaša 29,50 EUR (DDV ni vključen). Če se webinarja ne boste mogli udeležiti, vam bo na voljo posnetek predavanja.
Glavni urednik