Citypark je z več kot 125 trgovinami in lokali največje nakupovalno središče v Sloveniji in edino v Ljubljani z najsodobnejšim parkirnim sistemom.
Lani smo imeli več kot 9 milijonov kupcev in obiskovalcev, v petnajstih letih pa skupaj skoraj 150 milijonov, tako da smo najbolj obiskano nakupovalno središče v Sloveniji. V trgovinah smo zabeležili 160 milijonov evrov prometa, kar je 2,5 odstotka več kot leto poprej.
V Slovenijo smo lani pripeljali štiri nove monobrand trgovine, ki jih prej v Sloveniji ni bilo: Guess Jeans, Mango, Esprit in prvo specializirano trgovino Lego v Sloveniji. Spomladi načrtujemo odprtje prve monobrand trgovine v Sloveniji za spodnje perilo Calvin Klein Underware.
Jeseni smo prenovili brezplačnik, ki ga izdajamo, odkar je Citypark odprl svoja vrata. V petnajstih letih smo izdali že več kot 120 številk časopisa, v katerem predstavljamo bogato ponudbo svetovnih blagovnih znamk pod eno streho. Metropolist izhaja štirikrat na leto v nakladi 200.000 izvodov, po vizualni podobi in vsebini pa se lahko postavi ob bok največjim svetovnim modnim revijam.
Naša nakupovalna središča so prva z mobilno aplikacijo, ki nakupovanje spreminja v še lepše doživetje. Omogoča preprosto orientacijo po Cityparku, uporabnika obvešča o akcijah in novicah, ima tudi uporabno funkcijo za varno shranjevanje kartic zvestobe.
Skupaj smo do zdaj prenovili že skoraj 40 odstotkov vseh površin v Cityparku, lani med drugim parkirno hišo, v katero smo vložili 770.000 evrov. Vlagamo tudi v naložbe, ki učinkovito zmanjšujejo porabo energije za osvetlitev, ogrevanje in hlajenje. Ta mesec zaključujemo projekt vgradnje LED-svetil, ki smo ga v zadnjih treh letih izvajali po etapah in v katerega smo vložili približno dva milijona evrov.