Študentska sekcija društva za marketing Slovenije (ŠSDMS) letos že devetič organizira največjo študentsko marketinško konferenco fanfaraTM, ki se bo 14. aprila odvila na novi lokaciji, v Austria Trend Hotelu Ljubljana.
Dogodek je namenjen vsem marketinškim navdušencem, študentom in tistim, ki se z marketingom srečujejo na poslovnem področju.
Fanfara je vsako leto posvečena drugi tematiki, letošnja konferenca bo potekala v znamenju psihologije v marketingu. Vse želje, odločitve in potrebe nastanejo v naših glavah, zato psihologija velja za enega izmed temeljev marketinga. V iskanju pravega dražljaja se je tako potrebno odpraviti na potovanje potovanje po vaših mislih.
Potovali boste lahko s strokovnjaki, ki bodo odgovorili na številna vprašanja, ključna za razumevanje vloge psihologije v marketingu. Ste se na primer kdaj spraševali, kako so slišati barve ali kakšno vlogo ima učinkovito oblikovanje uporabniške izkušnje? Kako iz TV serije ustvariti uspešno blagovno znamko? Ali je kreativa res bolj pomembna od psihologije? Kaj so dvojne prevare? Kaj mislijo potrošniki? Na vsa ta vprašanja in še več vam bodo odgovorili predavatelji na 9. fanfari. Celoten program si oglejte na: www.fanfara.si/govorci
Po koncu predavanj sledi še večerni zaključek programa, na končni postaji: FUNfara, v Ljubljanskem TOPU. Vozovnice so sedaj na voljo po posebni Last Minute ceni!