O TEKMOVANJU
Tekmovanje mladih kreativcev bo letos potekalo nekoliko drugače kot zadnja leta. Celoten proces ustvarjanja rešitev se bo namreč odvijal v času in na lokaciji festivala. Vsi prijavljeni udeleženci bodo imeli 24 ur časa, da s konceptom ali rešitvijo digitalne akcije odgovorijo na razpisano nalogo nepridobitne oziroma nevladne organizacije, svoje rešitve pa bodo predstavili na odru pred žirijo in slušatelji. Tekmovalce bo ocenjevala posebna žirija.
NAGRADA
Zmagovalca bosta potovala na festival Cannes Lions 2016, kjer se bosta skupaj z več kot 400 udeleženci z vsega sveta udeležila tekmovanja Young Lions v kategoriji Cyber. Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) bo kot naročnik in izvajalec tekmovanja zmagovalnemu paru krila stroške prijavnine na tekmovanje v Cannesu in stroške namestitve po izboru SOZ-a. Kot se za strastna mlada kreativca spodobi, bosta v Cannes odpotovala z novim Renault Meganom GT, ki jima ga za to izkušnjo zagotavlja Renault Slovenija.
KDO SE LAHKO PRIJAVI?
- Na tekmovanju lahko sodelujejo le kreativne dvojice: tekstopisec in (spletni) oblikovalec.
- Vsak član mora biti rojen po 25. juniju 1986.
- Prijavijo se lahko vsi mladi kreativci, ki sodelujejo ali so sodelovali s katero izmed komunikacijskih agencij oziroma poznajo proces ustvarjanja kreativnih konceptov.
- Vsak tekmovalec se lahko prijavi le v enem paru.
- Vsak tekmovalec mora obvladati angleščino in delo z računalniško opremo Apple.
KAKO POTEKAJO PRIJAVE?
Vsi zainteresirani pari mladih kreativcev, ki izpolnjujejo pogoje, se lahko prijavijo do 31. marca 2016 oziroma do zapolnitve omejenega števila mest. Prijave sprejemamo na elektronski naslov: dela@sof.si; poleg osebnih podatkov je potrebno priložiti tudi fotokopijo osebnih dokumentov, s katere sta razvidna datuma rojstva obeh članov para mladih kreativcev. Vsak prijavljeni par bo prejel uradno potrdilo za udeležbo na tekmovanju.
KAJ PA PRIJAVNINA?
Udeležba na tekmovanju je brezplačna. Za vse prijavljene in potrjene tekmovalce pa velja posebna cena prijavnine na festival, ki znaša 145 EUR + DDV na osebo. Prijavnina za mlade kreativce vključuje obisk vseh predavanj, razstav in družabnih dogodkov v okviru 25. SOF-a. Prijavljeni pari brez kotizacije pa bodo prejeli posebno zapestnico, ki bo omogočala dostop do prostorov za tekmovanje.
Za prenočišče morajo tekmovalci poskrbeti sami, organizator festivala pa ponuja številne ugodne možnosti namestitev.
ŽIRIJA
Žirijo tekmovanja za mlade kreativce bo vodil Mitja Petrovič, ena izmed legend slovenskega oglaševanja in nekdanji kreativni direktor in partner v agenciji Publicis. Poleg njega žirijo sestavljajo še predsednica velike žirije SOF 2016 Ana Ivandić, predstavnik nevladne organizacije, ki bo tudi nosilec teme tekmovanja, ter predstavniki Sveta tekmovalnega programa SOF: Blaž Kocijančič, tekstopisec v agenciji Grey, Tine Lugarič, kreativni direktor v agenciji Publicis, Matjaž Germ, kreativni strateg v agenciji Futura DDB, in Urša Pučko, direktorica agencije Internavti. Žirija bo na podlagi oddanih predstavitev izbrala največ 8 parov, ki se bodo uvrstili v ožji izbor in svoje rešitve predstavili na malem odru.
Več o časovnici tekmovanja si lahko peberete TUKAJ!