Vsaka poteza je lahko ključnega pomena

V torek, 17. novembra, je na Fakulteti za družbene vede potekal 6. PR teater. Na konferenci so se osredotočili na področje komuniciranja in odnosov z javnostmi, ki so ga predstavili kot polje strategij, ki potrebuje vizijo in vizionarsko komuniciranje. Udeleženci so spoznali, da je vsaka poteza lahko ključnega pomena.

 

Najprej je spregovorila Jasna Suhadolc, direktorica VIRTUA PR d.o.o.. Povedala je, da so se odnosi z javnostmi v zadnjih letih močno spremenili in tudi tradicionalna orodja, denimo sporočilo za javnost, se digitalizirajo. Gregor Zalokar, Ustanovitelj in vodja projekta TrickyDisco! PiArt je predstavil posebnosti PR-a v današnji popkulturi in kako pomembno je v sodobnem PR-u povezovanje znanj in spretnosti. Z zanimanjem smo prisluhnili Luki Dolarju, ki je piarovec Anžeta Kopitarja. Zaupal nam je,katere poteze so značilne za PR v športu ter kakšne so razlike med slovenskim in ameriškim načinom zastavljanja komuniciranja. Imeli smo vpogled v enega prvih primerov osebnega PR-ja v Sloveniji ter delovanje blagovne znamke AK11. Prve korake za uspešno komunikacijo predstavlja poslušanje, o tem je predavala Brigita Žvikart, Customer Success Manager pri Mediatoolkitu. Prisluhnili smo nekaterim zanimivim primerom, kako nas lahko t. i. social listening približa ciljni skupini, poskrbi za učinkovitejšo komuniciranje, vzdržuje dobre odnose in nas dobro pripravi na morebitno krizo. Katja Krasko Štebljaj, vodja Službe za odnose z javnostmi, ELES, d.o.o. je izpostavila razprave o sevalnih vplivih energetskih objektov. Dejstvo je, da so prepogosto obremenjene s čustvi in predsodki, le redko pa temeljijo na strokovno utemeljenih dejstvih. Mojca Ocvirk, svobodnjakinja s področja komuniciranja in upravljanja dogodkov je odkrito spregovorila o tem, kako poteka delo z naročniki in kaj pri njih šteje. Na konferenci pa je o kriznem komuniciranju spregovoril tudi Krešimir Macan, direktor in senior partner Manjgura Ltd. Vzporedno s programom je bilo poskrbljeno še za dve delavnici. Delavnico z naslovom »Digitalne poteze ambasadorstva« sta vodili Alenka Jakomin in Milena Prša iz agencije Pristop. Udeleženci so bili postavljeni pred izziv okoljevarstvene kampanje Pozor(!)ni za okolje, ki jo ekipa Pristopa snuje skupaj z družbo Goodyear Dunlop Sava Tires. Drugo delavnico z naslovom »Vrhunske poteze z malo figurami« pa jevodila Ana Plut iz Simobila. Udeleženci so na tej delavnici spoznali inovativne načine komunikacij, ki jih lahko ustvarjamo tudi z nizkimi proračuni. Na okrogli mizi z naslovom Je politika le še predstava (kot v Igrah lakote)?, ki jo je moderiral dr. Dejan Verčič, pa so skupaj s publiko debatirali digitalni strateg Vuk Ćošić, direktor Agencije za strateške študije, Borut Šuklje in vodja Pisarne evropskega poslanca Franca Bogoviča, Lejla Kogej.

 

Dogodek je nastal pod vodstvom 23 študentov Študentske sekcije PRSS. S pomočjo sponzorjev in predavateljev so obiskovalci, pretežno študentje odkrili kaj je v komuniciranju šah-mat.

 

Za vse, ki ste dogodek izpustili, več fotografij na Facebook profilu, povzetki predavanj pa bodo na voljo na spletni strani www.pr-teater.si.

 

PR teater 2015 so podprli partnerji Zala, Pristop, Barcaffe in Podoba. Zlati sponzorji: Goodyear Dunlop Sava Tires, ŠOU v Ljubljani, STIKS, Mladinska knjiga, Marketing Magazine, Fakulteta za družbene vede, Delo in Europlakat. Srebrni sponzorji: Petrol, ŠO FDV, Aerodrom Ljubljana, Fini mediji, revija Študent, Računalniške novice, MojaObčina.si in Dostop.si. Bronasti sponzorji: Haribo, SNG Drama, Cockta, Kino Šiška, Gorenjka, AVON, Orto.si, Cosmopolitan Slovenija, ŠOU na Primorskem, Mediatoolkit, Koncerti.net, Gospodarsko razstavišče in Jet Bar.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.