- Popolnoma nova in ekskluzivna vsebina, ki jo je ustvaril produkcijski studio FC Barcelona, ponuja neverjeten dostop do zasebnih trenutkov, ki stojijo za uspehi in izzivi ekipe.
- Novembra ekskluzivno na Rukuten TV: na platformi je že brezplačno na voljo osem 45-minutnih epizod.
FC Barcelona in Rakuten TV predstavljata Matchday – Inside FC Barcelona, uradno dokumentarno serijo FC Barcelona, ki sledi klubski sezoni 2018-2019 in ponuja nov vpogled v zakulisje ekipe ter nam da vedeti, da je Barça »več kot klub.«
Serija je sestavljena iz osmih epizod, ki klub in njegove igralce spremlja skozi mejnike sezone 2018–2019, ki so postavili novo kulturo in filozofijo Barçe, enega najbolj priljubljenih nogometnih klubov na svetu. Serija bo gledalcem prikazala posnetke kluba in igralcev ter ekipi sledila, medtem ko uživajo v zmagi ali ko premagujejo poraz.
Matchday spremlja igralce tudi izven igrišča in omogoča vpogled v njihovo zasebno življenje, kot so na primer: piknik v hiši Luisa Suáreza, ki sta se ga udeležila Leo Messi in Jordi Alba; kako Gerard Piqué uživa v prostem času skupaj z družino; Marc-André ter Stegen opremlja novo hišo in kako kuha Ivan Rakitic.
Matchday predstavlja tudi najbolj ikonične prizore izbranih tekem FC Barcelona v pretekli sezoni, ki jih pripoveduje priznan igralec John Malkovich, vmes pa so vključeni tudi mejniki, kot je »El Clasico«, tekma proti Real Madridu, ki je tudi eden najbolj gledanih športnih dogodkov na svetu. Dve epizodi prikazujeta, kako se igralci pripravljajo na El Clásico, kako se spopadajo s pritiskom tega pomembnega dogodka in kaj izkusijo v 90 minutah med igro.
Serija predstavi tudi različne ljudi, ki so skozi osebne izkušnje postali del Barçe. Eden izmed takšnih je Rafa, gasilec, ki je v eksploziji izgubil svoj vid, a vsakič ko igra Barcelona obišče Camp Nou. In pa Andrey, navijač iz Rusije, ki FC Barcelono spremlja, kamor koli gre.
Premiera serije Matchday se je začela danes, 29. novembra ekskluzivno na Rakuten TV, samo v Evropi, sledila ji bo še premiera na Japonskem ter distribucija s strani družbe Rakuten oziroma v partnerstvu z drugimi operaterji v regiji APAC in ZDA. FC Barcelona si je pridržala pravice v Afriki, Latinski Ameriki, regiji MENA in Kanadi.
Vsem navijačem Barçe, ki želijo poleg dokumentarne serije Matchday, predvajane izključno na Rakuten TV ter dogajanja na nogometnem igrišču, še pobliže slediti igralcem, je na voljo tudi uradna skupnost ljubiteljev Barçe na platformi Rakuten Viber – ta je redno posodobljena z ekskluzivnimi vsebinami iz zakulisja kluba. Barçin kanal na platformi Viber, ki ima več kot 2 milijona sledilcev, združuje navijače FC Barcelone z vsega sveta in jih seznanja z novicami v živo, objavami glede prihajajočih tekem, raznimi kvizi in posnetki iz zakulisja. Poleg tega kanal preko chatbot funkcije omogoča tudi napovedovanje zadetkov na posameznih tekmah ter izbor najboljšega igralca, z možnostjo osvojitve simboličnih nagrad in tako navijačem zagotavlja tudi možnost redne komunikacije s klubom preko platforme Rakuten Viber.