Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki bo v Portorožu potekal med 26. in 28. marcem, bodo nastopili številni vrhunski domači in tuji strokovnjaki s področja marketinga in oglaševanja. Med njimi so Geoffrey Hantson, ki se na lestvici Business Insider uvršča med 25 najboljših kreativcev v oglaševanju na svetu, Kentaro Kimura, ki je za svoje ustvarjanje prejel vse najpomembnejše svetovne strokovne nagrade, Claudia Navarro, direktorica marketinških komunikacij pri Coca-Coli za srednjo in južno Evropo, Robert Lešnik, slovenski avtomobilski oblikovalec in vodja oblikovanja zunanjosti osebnih avtomobilov pri Mercedesu, podjetnik in spletni veteran Jugoslav Petković, pa Lazar Džamić, ki sodi med najbolj izkušene stratege spletnega nastopa in digitalnega trženja v Veliki Britaniji …
Osrednja tema festivala bodo nova razmerja in nove razmere na marketinškem in oglaševalskem trgu. »V oglaševalski stroki ne le v Sloveniji, temveč povsod po svetu, se srečujemo s podobnimi izzivi, ki sicer verjetno ta hip ne bodo usodno vplivali na razvoj stroke, lahko pa pomembno vplivajo na to, v katero smer se bo razvijala v prihodnje. Nove razmere so razmere izjemne hitrosti, razmere, kjer se vsakodnevno sprašujemo, ali še sledimo osnovnim vrednotam, ki so nam bile položene v zibelko, so razmere, v katerih tudi največji giganti niso več varni, saj jih lahko hitro prehitijo bolj gibčni novinci. V takšnih razmerah, ki seveda posledično ustvarjajo tudi nova razmerja, ni enotnega recepta ne za uspeh ne zgolj za preživetje,« pravi Barbara Modic, predsednica 23. SOF-a in direktorica Pristop Media.
Agencije, produkcijske hiše in oglaševalci so v tekmovalni del letošnjega festivala skupno prijavili 392 del, kar je nekoliko manj kot lani, ob tem pa bo tekmovalo tudi 16 parov mladih kreativcev, kar je skoraj trikrat več kot lani. V letošnjo tekmo je prijavljenih več celostnih oglaševalskih akcij kot zadnje leto, prav tako je prijavljenih več digitalnih oglaševalskih akcij, več je radijskih oglasov ter prijavljenih del v tekmovalnih skupinah Mediji, Ustvarjene in oznamčene vsebine ter Neposredno trženje.
»Na letošnji Slovenski oglaševalski festival so prijavitelji prijavili resda nekoliko manj kot lani, a več kot leta 2012. SOF tako ostaja največje slovensko tekmovanje komunikacij. Presenetljivo dobra je letos struktura prijav. Za nagrade se poteguje bistveno več celostnih oglaševalskih akcij in drugih oblik integriranega komuniciranja. Posebej razveseljivo pa je skoraj trikratno povečanje števila radijskih oglasov in del mladih kreativcev. Prepričana sem, da bo letošnja tekma vznemirljiva, zato se je že veselim,« pravi Lučka Peljhan, izvršna direktorica tekmovalnega programa SOF. V posebne tekmovalne skupine OFF SOF je prijavljenih 112 del.