Se želiš preizkusiti v vlogi urednika družbenih omrežij? Itak ti ponuja priložnost!
Med predavanji prek Facebooka dregaš kolege, za kosilo na Instagramu pregleduješ fotografije z zabave, na poti domov posnameš Vime, zvečer twittneš o dobrem filmu. V družbenih omrežjih se počutiš kot doma, brez njih ne mine niti en tvoj dan. Poleg tega pa misliš drzno in pišeš spretno. Razumeš Itak. Prepričaj nas z izvirnimi statusi in tvoj bo najbolj kul job. Postaneš lahko Itak Facebook urednik za 14 dni.
Družbena omrežja so danes eno ključnih stičišč ljudi in informacij, na voljo kjerkoli in kadarkoli. Urednik družbenih omrežjih pa uvršča v enega izmed perspektivnih poklicev. Kaj sploh zajema delo urednika družbenih omrežij? V tesnem sodelovanju z drugimi oddelki v marketinški agenciji je urednik eden od glasov znamke, ki ima neposreden stik s ciljnimi javnostmi. V skladu z identiteto blagovne znamke pripravlja in objavlja materiale za najrazličnejše kanale na družbenih medijih in komunicira s sledilci.
V sklopu projekta Itak dela, ki mladim omogoča razvoj talentov in pridobivanje dragocenih izkušenj, Telekom Slovenije študentom ponuja plačano priložnost soustvarjanja komunikacije blagovne znamke Itak. Dvanajstim mladim bo v obdobju med 26. novembrom 2013 in 15. majem 2014 za 14 dni omogočil, da se preizkusite v vlogi urednika Itak družbenih omrežij. Postali boste glas znamke, ki vam je blizu, pridobili vpogled v naravo dela urednika, izkušnje z agencijskim delom, možnost dodatnega izpopolnjevanja v okviru ostalih Itak aktivnosti in priložnost za razvoj lastne kreativnosti.
Več o natečaju za nov Itak Job najdeš na www.uredniki.itak.si!